Kirjoittaja Aihe: Juuri nyt  (Luettu 118421 kertaa)

Poissa vainfarkut

• Tulokas
  • *
Vs: Juuri nyt
« Vastaus #435 : 12.07.19 - klo:01:53 »
No kuinkas nämä tytsyt on reagoineet märkiin housuihisi?
Eilen just Pissasin housuun kaupassa yhden teinitytyn nähden ja hauskaa oli kummallakin tyty nauroi ihan ääneen ja taisi mun "vahingon" huomata muutkin kaupassa olleet.Kassatyty tarjosi naureskellen paperia jotta voisin kuivata pissaisia farkkujani joista näkyi todella hyvin tämä "vahinko".Oli taas kiva tulla nöyryytetyksi usean tytyn nähden...

Poissa Myway

• Tulokas
  • *
« Vastaus #436 : 15.07.19 - klo:13:22 »
Tässä just nakuilen ja kuivattelen mökin pihalla. Olin vaimon kanssa pitkällä kävelyllä suolla, jossa kyykkäillessäni annoin pissan tulla housuun parikin kertaa. Vaimo ei huomannut mitään mustista verkkareistani. Yllättyi kun kerroi asiasta melkein lopussa. Oli todella mukavaa ja vapauttavaa.

Poissa jonne911

• Jäsen
  • **
« Vastaus #437 : 17.07.19 - klo:09:33 »
Tänään etäpäivä ja töissä kaikille avoimessa etätyökonttorissa yhdessä kauppakeskuksessa. Alkaa tulla jo aamukahvit läpi, mutta en tiedä uskaltaako tästä lähteä vessaan käymään vai varastaako joku tavarat sillä välin. Harmi kun ei tullut laitettua vaippaa.... Olisi tosi kätevä tällaisessa tilanteessa.

Poissa vainfarkut

• Tulokas
  • *
« Vastaus #438 : 17.07.19 - klo:14:43 »
Nyt perjantaina käyn kaupassa ja pissaan tiukkoihin vaaleisiin farkkuihin oikein kunnolla ja julkisesti ei haittaa vaikka muut huomaakin

Poissa Ville81

• Tulokas
  • *
« Vastaus #439 : 19.07.19 - klo:14:56 »
Nyt perjantaina käyn kaupassa ja pissaan tiukkoihin vaaleisiin farkkuihin oikein kunnolla ja julkisesti ei haittaa vaikka muut huomaakin

Kerro ihmeessä kokemuksista. On mahtava kuulla aina miten ihmiset reagoi. Itselläkin paljon kokemust erilaisista reaktioista.

Poissa Nanette

• Jäsen
  • **
« Vastaus #440 : 20.07.19 - klo:19:53 »

Kerro ihmeessä kokemuksista. On mahtava kuulla aina miten ihmiset reagoi. Itselläkin paljon kokemust erilaisista reaktioista.

Nuoriso/teinithän nauraa, sehän on selvä melkein 99% varmasti.
Saattaa kuulua huuteluakin perään, varsinkin teinipojilta.
Teinitytöt vaan hihittelee(saattaa nekin huutaa).

Poissa vainfarkut

• Tulokas
  • *
« Vastaus #441 : 21.07.19 - klo:10:40 »
Teineiltä saa kyllä parhaat palautteet näin miehenä voin sanoa että kyllä ne tytöt/naiset on niitä kommenttien antajia jotkut jopa läpsivät pepulle mitä eivät ikinä tekisi jos oisin kuivin housuin ja mitä nuorempi tyttönen niin sen varmemmin ottaa kuviakin.Kun on siististi pukeutunut ja selvinpäin mut pissat housussa niin tytöt ja naiset tuntuu kiinnostuvan kommentoimaan

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #442 : 21.07.19 - klo:19:47 »
Tänään kun tulin raveista naisystävän kämpille päin.
Tuli juotua aika reipas määrä olutta raveissa, viimeisen lähdön jälkeen piti käydä vielä lunastamassa hilut tototiskiltä, tuntui jo olevan aika reipas hätä.
No, en vessaan ilennyt enää mennä kun bussi venttasi jo porukkaa pihalla.
Bussimatkan aikana hätä vain kasvoi.
Kun jäin bussista pois, niin jäljellä oli vielä 20 min kävelymatka. Noin 17 min selvisin kuivin housuin.
Kun tuntui siltä että tulee väkisin, niin olin täysin talojen ympäröimänä, jossa ei todellakaan ollut pissauspuskia.
No, ei voinut muuta kuin yrittää pidätellä, huonolla menestyksellä, housuun tuli.
Mutta, vaikka housuun tuli, niin tuntui ihanalta kun jumalaton lasti vapautti paineet.
Naisystävälleni sanoin että kävi vahinko pilke silmäkulmassa.
Johon hän, pesukone hoitaa vahingot  ;)
Meillä käy molemmilla silloin tällöin vahinkoja  :)

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #443 : 21.11.19 - klo:21:48 »
Hiljaista täällä :(
No, äsken jälleen kerran pissasin rinnukselleni saunan pesutilassa ison pissan. Tosin teen niin lähes aina kun käyn yksin saunassa.
Jos naisystäväni on mukana saunareissulla niin hän saa pissani rinnoilleen :)
Toivottavasti tänne aktivoituu porukkaa kirjoittelemaan kokemuksiaan.

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #444 : 07.12.19 - klo:00:22 »
Tänään tapahtunut.
Päivällä kauppareissun jälkeen oli mulla pissahätä, oiskohan johtunut niistä parista oluesta jotka kauppareissulla tuli otettua paikallisessa baarissa ;)
No, kun kotiovelle päästiin ilmoitin naiselleni, että ois suihkua tarjolla. Hän kuoriutui vaatteistaan nopeasti ja minä sitten annoin hänelle kultaisen suihkun, erityisesti kohdistin suihkun nänneille :)

No, äsken hän ilmoitti mulle että ois suihkua tarjolla. Minä vuorostani kuoriuduin vaatteistani pois ja pitkälleni suihkutilaan. Hän sitten hajareisin ylleni ja antoi pissan tulla posliini pillustaan suuhuni ja rinnukselleni. Ihanaa oli jälleen kerran :)