Kirjoittaja Aihe: Yleinen WAM-keskustelu  (Luettu 7223 kertaa)

Poissa guugi

• Täysjäsen
Yleinen WAM-keskustelu
« : 11.06.09 - klo:18:23 »
Hiljaselta vaikuttaa niin availlaan tässä kesälomatylsyyden kourissa tänne sottapyttyjenkin puolelle omaa keskustelua :)

Elikkäs mahtaako tältä foorumilta edes löytyä muita ihmisiä joita kiinnostaa pissajuttujen lisäksi tämmöiset sottaamisleikit? Itse olen tykästynyt pissaleikkien lisäksi myös tälläiseen sottailuun. Olen ilmeisesti taantunut johonkin kaksivuotiaan tasolle, koska tykkään pissata housuun ja leikkiä välillä sottaleikkejä :P

Tapaan joskus pukeutua kumppareihin ja sadeasuun ja sitten leikkiä mudassa ulkona, tai sisällä sotkien itseäni ruualla. Äidin omenahillo kelpaa tähän sillä syötäväksi siitä ei ole :P Myös jugurttia tulee joskus kaadeltua vaatteille tai sadeasulle riippuen päivästä ja sillä sitten sotken itseni yltäpäältä valkoiseksi.

Mutta mikään ei ole silti parempaa kun yhdistää nämä kaksi. Itse tykkään todella paljon mennä sadeasussa johonkin mutaiseen paikkaan sotkemaan, ja siellä sitten leikkiessä pissata housuun niin paljon kun ikinä pystyy. Se on niin ihanaa :-* Tunne on ihana kun saa leikkiä mudassa ja pysyy silti kuivana sisäpuolelta, jos itse niin vain tahtoo, mutta yleensä tuppaa olemaan sadeasu sisäpuoleltakin suhteellisen märkä ;)

Mutta nyt Te muut. Kertokaa WAM-kokemuksia, fantasioitanne ja tarinoitanne tänne :-*

Poissa WamWettingWetlook

• Tulokas
  • *
  • Märät farkut kesät talvet!
Vs: Yleinen WAM-keskustelu
« Vastaus #1 : 18.11.09 - klo:22:18 »
Eipä ole kovin moni näköjään kiinnostunut WAM-osastosta, mutta minä kyllä tykkään. itseasiassa erilaiset ruumiineritteet tulivat kuvaan paljon myöhemmin kuin ruoalla yms. sottaaminen..

Oma suosikkini vaatepuolelta on erittäin  kireät farkut ja lenkkarit, toimii joka lähtöön. mieluiten kuitenkin juon kahvia ja vettä pari tuntia ja alan pissailemaan housuun jonka jälkeen tuttu ja turvallinen ruokaöljy tulee kuvaan. tuo yhdistelmä on tuntunut toimivan todella hienosti ja kunnon orgasmi on taattu. toki olen sotkenut kaikella mahdollisella mikä vain menee kategoriaan liukkaat ja limaiset.

yksi asia jota en koskaan kokeile uudestaan, mutta joka oli uskomattoman kiihottavaa, oli maalaushommien ohessa hoidella myös itsensä kokonaan. meni 5 litraa maalia ja siivo sekä peseytyminen oli uskomattoman homman takana, mutta oli se kyllä sen yhden kerran verrran aivan täydellisen kiimaista touhua.

jos vain keli ja kiima antaa myöten, saatan pistää vielä noiden perusvaatteiden päälle mustat verkkarit tai tuulipuvunhousut ja lähteä hieman "lenkille". lenkkeily limaisissa farkuissa tuntuu muuten uskomattoman hyvälle, kannattaa kokeilla, pikku hiki saa housut todellakin liimautumaan iholle. metsän rauhassa onkin sitten mukava etsiä kiva mutainen lammikko jossa farkut sitten saavat kunnolla kyytiä. joskus jopa revinkin ne possuillessani.

Kurahousuistakin pidän, ja nimen omaan kurahaalareihin kun pissailee koko illan, niin siinä on ihan oma viehätyksensä, minä vain pistä ne farkujen päälle, puntit sukkiin ja sukat saappaisiin, mutta tykkään tunteesta kovasti, varsinkin siitä että voi kuitenkin ihan normaalisti olla kotona, katsoa vaikka telkkaria välillä. kurahousuissa en ole kyllä koskaan, ihme sinänsä, kurassa kierinyt, mutta varmaan sekin olisi mukavaa..

Poissa guugi

• Täysjäsen
« Vastaus #2 : 19.11.09 - klo:14:01 »
jos vain keli ja kiima antaa myöten, saatan pistää vielä noiden perusvaatteiden päälle mustat verkkarit tai tuulipuvunhousut ja lähteä hieman "lenkille". lenkkeily limaisissa farkuissa tuntuu muuten uskomattoman hyvälle, kannattaa kokeilla, pikku hiki saa housut todellakin liimautumaan iholle. metsän rauhassa onkin sitten mukava etsiä kiva mutainen lammikko jossa farkut sitten saavat kunnolla kyytiä. joskus jopa revinkin ne possuillessani.

Kurahousuistakin pidän, ja nimen omaan kurahaalareihin kun pissailee koko illan, niin siinä on ihan oma viehätyksensä, minä vain pistä ne farkujen päälle, puntit sukkiin ja sukat saappaisiin, mutta tykkään tunteesta kovasti, varsinkin siitä että voi kuitenkin ihan normaalisti olla kotona, katsoa vaikka telkkaria välillä. kurahousuissa en ole kyllä koskaan, ihme sinänsä, kurassa kierinyt, mutta varmaan sekin olisi mukavaa..

Mukavan samanhenkinen kaveri olet kuin minä :)
Raportoihan tänne aina kokemuksia leikeistäsi, sillä muitten kokemuksia on aina kiva lukea, kun itsellä pitää taas näissä leikeissä niin hemmetin hiljaista :(.

Poissa Wammer

• Tulokas
  • *
« Vastaus #3 : 31.05.12 - klo:13:46 »
Itseäni kiihottaa pissaleikkien ohella kovasti WAM-leikit ja olenkin harrastanut kyseisiä leikkejä jo n.10 vuoden ajan, eli kokemusta on karttunut mukavasti. Kun leikin ruokaleikkejä, käytän aina runsaasti joko yhtä ainetta tai useampia, minulle ei riitä vaan pieni määrä, esim. Purkki kermavaahtoa. Suosikki "aineeni" on rypsiöljy, en ole vielä löytänyt toista ainetta, joka tuottaa itselleni yhtä paljon nautintoa, kuin rypsiöljy. Se vaan tuntuu niin uskomattoman hyvältä, kun kaadan rypsiöljyä päälleni ja se kastelee vaatteeni, tehden ne liukkaiksi ja kiiltäviksi. Olen lämmittänyt rypsiöljyn, jolloin se tuntuu vieläkin paremmalta. Useimmiten olen käyttänyt n. 5-10 litraa rypsiöljyä per kerta. Ainoa huono puoli rypsiöljyllä leikkimisessä on sen siivoaminen, olen leikkinyt sillä pelkästään kylpyhuoneessa, sillä siellä sen siivoaminen on kohtuu helppoa. Haaveenani on joku kerta leikkiä kylpyammeessa, joka on täynnä rypsiöljyä.

Toinen suosikkiaineeni on itse tehty "lima", joka koostuu vedestä ja maissijauhosta. Se on erittäin helppo ja halpa valmistaa ja se tuntuu mielettömän hyvältä. Edellinen limaleikki oli pari viikkoa sitten, tein muutaman litran limaa ja leikin sillä kylpyammeessa. Päälläni oli hihaton paita, urheilushortsit ja alushousut ja kivaa oli.

Yksi suosikeistani on muta, olen leikkinyt mudassa monen monta kertaa. Useimmiten olen mennyt ulos lämpimänä kesäyönä läheisille pelto-ojille, joissa on mutaa vaikka muille jakaa. Perille päästessäni olen kävellyt suoraan ojan pohjalle ja alkanut pyöriä mudassa ja peittänyt itseni kokonaan mudalla. Useimmiten päälläni on ollut collegehousut, alushousut ja t-paita. Tuntuu niin tuhmalta mennä jonkun toisen tontille ja leikkiä mudassa orgasmiin saakka.

Olen kokeillut myös runsaasti muita aineita, kuten kermavaahto, siirappi, kananmunat, täytekakku, vanukas, suklaakastike, yms.

Toivottavasti täältä löytyy muita samanhenkisiä ihmisiä, olisi erittäin mielenkiintoista vaihtaa kokemuksia.

Poissa guugi

• Täysjäsen
« Vastaus #4 : 18.02.15 - klo:12:34 »
Aloinpa tässä helmikuun talvikelien kunniaksi fantasioimaan ensi kevään, kesän ja syksyn mutailusessioista ;D

Ekana ja pidempiaikaisena fantasiana on ollut vähän erilaisempi mökkiloma :-*

Eli vuokraisin jostain vaikka viikoksi tai pitkäksi viikonlopuksi mökin ja pystyttäisin sen pihamaalle mudalla täytetyn pienen uima/kahluualtaan. Matkalle mukaan tietysti reippaasti juotavaa sekä lukuisia pareja farkkuja, kumppareita, sadeasuja ja muuta mukavaa sotkettavaa niin aika menisi varmaan mukavasti  :-* Uima-altaan täyttöön tarvittavat mudat voisi käydä jännityksen ylläpitämiseksi varastamassa jonkun paikallisen pellonreunasta. Siinä sitä hiki virtaisi kun sadeasuun tälläytyneenä heiluttaa lapiota pellolla samalla olan yli kurkkien etteihän kukaan varmasti näe. Useita ämpäreitä savea ja perään järvestä nostettua raikasta vettä saisivat varmaan aikaan ihanan liejun johon olisi mukava astua rentoutumaan vaikka Kontio-kumppareissa, farkuissa ja paksussa PVC-sadetakissa sekä kumihanskoissa. Rentoutuminen aloitettaisiin tietysti sillä, että ennen altaaseen astumista vapautetaan housuihin kaikki mahdollinen pissa mitä sattuu rakossa sillä hetkellä olemaan :-*
Lisäksi tähän mökkipervoiluun voisi lisätä haaveeksi mudassa möyrimisen täysissä sadekamoissa puolijulkisesti jossain lähistön mutaisella pellolla tai ojassa tai muussa vastaavassa ja sieltä takaisin majapaikkaan tallustelun yltä päältä kuraisena. Myös mahdollinen pyörähtäminen julkisilla paikoilla, esimerkiksi ostoksilla tai torilla pyörähtäminen kiiltäviin kumppareihin sekä sadetakkiin ja tiukkoihin farkkuihin sonnustautuneena olisi haaveena. Asustuksen pitäisi olla hieman yliampuva, vaikkapa kiiltäväpintaiset pitkävartiset Hunterit ja oranssi pvc-sadetakki riittänevät tähän, että saisi ihmisiltä jonkin verran muttei liikaa katseita :P

Täytyy pitää mieli virkeänä ja miettiä kevään aikana lisää fantasioita mitä voisi mahdollisesti miettiä toteuttavansa :P

Poissa Nanette

• Jäsen
  • **
« Vastaus #5 : 20.11.17 - klo:06:36 »
Mä näin unta, että sotkin itseäni kermavaahdolla ja jollain hillolla....
Se oli mukava uni.

(Langan nosto)

Poissa Ross

• Tulokas
  • *
« Vastaus #6 : 21.11.17 - klo:11:12 »
Mansikoiden ja kermavaahdon nauttiminen suoraan leikkikaverin iholta on yksi toteutumaton fantasia!