Kirjoittaja Aihe: Mistä johtuu yhteisömme hiipuva elo?  (Luettu 9159 kertaa)

Poissa Miro69

• Tulokas
  • *
Mistä johtuu yhteisömme hiipuva elo?
« : 26.09.15 - klo:22:08 »
Ryhdyin itsekseni pohtimaan sitä että, mistä voisi johtua jäätävä hiljaisuus forumillamme, miksi emme saa syntymään aktiivista yhteisöä, vaikka meitä kyllä riittää tällä planeetalla.

En vain saa päähäni mitään johtoajatusta, joten, päätin sitten polkaista pystyyn uuden rainan, jossa voisimme yhdessä pähkäillä tätä.

Kuinka yhteinen harrastus ja sen kaikki muodot voisivat kehittyä aktiiviseksi yhteisöksi, jolla olisi annettavaa meille kaikille, ihan vain olemassaolollaan, jonka puitteissa kaikilla meillä olisi mahdollisuus olla omana itsenä muiden erityisen mielenkinntoisten persoonien kanssa ja luoda uusia kokemuksia sekä näkemyksiä elämästä ja sen mukavuuksista vapaassa universumissa.

Oikeuden, kohtuuden ja rakkauden määritelmään sopivalla tavalla, toisiamme kunnioittaen ja kannustaen, uteliaisuudella ja luovuudella eläen ja kehittyen, ollaksemme vain onnellisia ihmisiä yhdessä. Sellaisina kuin olemme.

Poissa Miro69

• Tulokas
  • *
Vs: Mistä johtuu yhteisömme hiipuva elo?
« Vastaus #1 : 26.09.15 - klo:22:12 »
Yksi juttu vielä, tänään, toistaiseksi minut voi bongaa irkistä, kanavalla #pissfun jonne pääsee kätevästi selaimella oheisesta linkistä, nikki ekaa lootaan, ja kanava toiseen ja eikun peremmälle.  :)

http://cgiirc.synirc.net/irc.cgi

Ja vielä yksi juttu, kokisin niin, että irc kanavan kun saisi pysyvästi miehitetyksi (myös naiset mukaan), olisi potentiaalia saada yhteisömme aktiivisuuttakin kohotettua ansaitsemalleen tasolle.  :)

Ja vielä yksi juttu, sori olen hidas toisinaan, joten tuotan ajatuksia pätkittäin, tai sit olen vain malttamaton säätäjä.. :)  elikkäs, olisiko mahdollista, että ylläpito informoisi kaikille rekisteröityneille privassa, että ko. irc kanava on mahdollista pitää pystyssä, kunhan vain saadaan ydinjoukko kasaan, joka pitäisi kanavan auki, kanavahan pysyy auki niinkauan kun siellä on joku paikalla.  :)  Vaikka sit botti, jos joku osais sen koodaa pydeen.

Valitettavasti en itse hallitse niinhyvin irc komentoja, että olisin edes kovin hyvä moderaattori, mutta tiedän että ko. ympäristö mahdollistaa laadukkaan ja mielenkiintoisen ympäristön sosiaaliseen kanssakäymiseen. Ja mikä parasta, se ei vaadi taloudellisia investointeja, ellei sitten bottikonetta sellaiseksi lasketa, tosin kierrätyksestä saa riittävän raudan moiseen edullisestikin.

« Viimeksi muokattu: 26.09.15 - klo:22:23 kirjoittanut Miro69 »

Poissa PeeWee

• Täysjäsen
« Vastaus #2 : 29.09.15 - klo:08:54 »
Samoja asioita olen myös miettinyt, että miksi kirjoittelun määrä vaan pysyy hiljaisena.
Kyllä lukijoita riittää, kun tilastoja katsoo. Ovatko ihmiset niin ujoja, vai eikö tajuta sitä, että anonyymius pitää.

Toi ircci chatti on loistava idea. Kuinka moni sinne sitten uskaltaisi, tästä ujosta joukosta.
Minä  ainakin yrittäisin roikkua mukana mahdollisimman paljon.

Poissa Georges Bataille

• Jäsen
  • **
    • Le monde caché
« Vastaus #3 : 07.10.15 - klo:00:36 »
Ihmiset ovat varmaankin ujoja ...tai ehkä vähän laiskojakin :)
Paljon on lukijoita, mutta vähän kirjoittajia. Laiskuuteen syyllistyn itsekin. Tietysti osan kotimaisista pissafetisseistä vie kansainväliset forumit, mutta soisi enemmän suomalaistakin vastinetta suosittavan.

Tulin joskus perustaneeksi Kik messengeriin ryhmän #pissahousu
Siellä on hiljaista kuin haudassa ja varmaan on edelleenkin, mutta ajattelin kuitenkin mainita :)

Hyvää, monin tavoin kosteaa syksyä kaikille!
KIK: tonylahti

Blogissani on visuaalista materiaalia minulle läheisistä aiheista :)
http://tonylahti.tumblr.com

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #4 : 07.10.15 - klo:20:35 »
Hiljaista on ollut kyllä. Mutta siihen olen itsekkin täysi syypää. On kyllä tullut lueskeltua mutta jäänyt kirjoittelematta vähän aikaa. Nyt aion korjata asian omalta osaltani.  Mutta sekin varmaan vaikuttaa että jengi on tosi ujoa tämän asian suhteen. Itse on harrastellut aika avoimestikin välillä julkisilla paikoilla ns. "Vahinkojen" merkeissä.
 ???

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #5 : 15.03.16 - klo:23:03 »
Kuollutta täällä sivulla :(

Poissa CaCara

• Ylläpitäjä
  • Täysjäsen
« Vastaus #6 : 15.03.16 - klo:23:11 »
Ikävä kyllä..  :'(

Poissa CaCara

• Ylläpitäjä
  • Täysjäsen
« Vastaus #7 : 15.03.16 - klo:23:19 »
Toivottavasti kevään ja kesän mittaan taas vähän piristyy...
Statistiikan mukaan täällä kyllä porukkaa käy päivittäin, muutta aika harva jaksaa kirjoitella.  :(

Kiitos girl ja muut, jotka koittavat pitää henkeä yllä.  :)

Ja muut.. rohkeasti vaan juttua kehiin!

Kehitellään sivustoa, jos ensin kehittyy aktiivisuutta...  ;)

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #8 : 16.03.16 - klo:17:35 »
Tulee käytyä täällä lähes päivittäin.
Kirjoittelu jäänyt vähemmälle, kun ei huvita leikkiä papukaijaa ;)
Nyt kun oon kohta puoli vuotta ollu ilman kumppania, siis ilman tän alan kumppania, niin on ollu vain samoja soololeikkejä samoissa paikoissa. Ei ole huvittanut toistaa samaa.
Aina kun suihkuun tai saunaan menen, niin jätän pöntöllä käynnin tekemettä. Suihkuttelen itseni päälle kultaisen suihkun ennen suihkua.
Jos joskus vielä tapaan saman henkisen naisen, niin luulen kirjoittavani tänne enemmän.
Ja jos tulee normista poikkeavaa sooloilua harrastettua, niin kerron siitä kans. :)

Poissa Solisee

• Tulokas
  • *
« Vastaus #9 : 17.03.16 - klo:10:24 »
Hyvin pitkälle sama tilanne ja harrasteet kuin edellisessä viestissä. Viestit tulee vilkaistua kännykällä päivittäin. Täytyiskin vaan keksiä jotain muuta kiinnostavaa puheenaihetta asiantiimoilta.

Poissa Nanette

• Jäsen
  • **
« Vastaus #10 : 02.06.16 - klo:19:25 »
Nostetaas lankaa :)

Niin, tiedä sitten. Kyllä ihmiset varmaan käy lukemassa juttuja niinkuin minäkin mutta harvalla sitten varmaan on jotain sanottavaa...

Poissa Georges Bataille

• Jäsen
  • **
    • Le monde caché
« Vastaus #11 : 02.06.16 - klo:23:47 »
Toivottavasti kevään ja kesän mittaan taas vähän piristyy...
Statistiikan mukaan täällä kyllä porukkaa käy päivittäin, muutta aika harva jaksaa kirjoitella.  :(

Kiitos girl ja muut, jotka koittavat pitää henkeä yllä.  :)

Ja muut.. rohkeasti vaan juttua kehiin!

Kehitellään sivustoa, jos ensin kehittyy aktiivisuutta...  ;)

Kesä on mitä parhainta aikaa tälle harrastukselle ... ei tule ihan heti kylmä vaikka on kusi housussa :D
KIK: tonylahti

Blogissani on visuaalista materiaalia minulle läheisistä aiheista :)
http://tonylahti.tumblr.com

Poissa mdominaa

• Tulokas
  • *
  • Aina janoinen :)
« Vastaus #12 : 08.11.16 - klo:17:50 »
Saman olen huomannut toisillakin boardeilla tapahtuvan, ne ketkä pääsevät harrastamaan pissaleikkejä keskittyvät tekemiseen, eivätkä niiden jakamiseen muiden kanssa.
Sitten ne jotka ei pääse harrastamaan, käyvät pari kertaa omat mieltymyksenä läpi tarinan tai muun muodossa, ja kun/jos vastakaikua ei tule, hiljenevät he yksi kerrallaan :(

Poissa stillpiss

• Tulokas
  • *
« Vastaus #13 : 05.07.17 - klo:04:59 »
Mitenkähän saisi mainostettua tätä yhteisöä, monelle varmasti aihe on tabu. Oletteko kukaan suositellut kellekään foorumia?

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #14 : 05.07.17 - klo:16:25 »

itseasiassa olen neuvonut sivun parillekin henkilölle, mutta syystä tai toisesta he eivät ole silti käyneet muuta kuin anonyyminä lukemassa juttuja.

yksi asia mikä varmasti pelottaa ihmisiä on toi .org  loppu osoitteessa.

Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen mies