Kirjoittaja Aihe: Kuinka pian vaihdatte pissaiset housut?  (Luettu 2031 kertaa)

Poissa essi

• Tulokas
  • *
Kuinka pian vaihdatte pissaiset housut?
« : 19.10.16 - klo:17:57 »
Eli kun pissitte housuihinne, niin kuin kauan yleensä tykkäätte olla märissä pöksyissä? Vaihatteko heti kuivaa päälle vai annatteko pissan kuivua? Sitten kun vaihatte housut niin kuin hyvin peseydytte, käyttekö suihkussa vai laitatteko vaan uuden housut jalkaan peseytymättä?

Jos miult pääsee vaan vähän pissaa niin yleensä annan kuivua. Jos taas tulee kunnolla housuun niin vaihan yleensä vartin sisään ja huuhtelen suihkulla alapään ja jalat.

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
Vs: Kuinka pian vaihdatte pissaiset housut?
« Vastaus #1 : 19.10.16 - klo:20:20 »
Mä vaihdan niin nopeasti kuin vain pystyn. Jos ulkona tulee pissat housuun, niin heti kun kotiin pääsen, menee housut koneeseen ja minä suihkuun ;).

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #2 : 20.10.16 - klo:17:08 »
Jos pääsee vähän niin en vaihda. Ja jos ois saan kunnolla niin mahd pian kuivat pöksyt.

vainfarkut

• Vieras
« Vastaus #3 : 27.10.16 - klo:19:10 »
Ite pidän ainakin niin kauan että kuivuu enkä ees pese joka pisun jälkeen...On kivaa hoitaa arkisia asioita ihan vaan pisut housuissa esim.käydä kaupassa tai vaan kuljeskella kaupungilla eikä haittaa vaikka muut sen huomaa...;-)

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #4 : 27.10.16 - klo:22:26 »
Hehee..sama homma. Niin kauan pidän kuin mahdollista. Enkä myöskään pese turhan usein. Ts. Housut tuoksuvat ja se kiihottaa mitä kauniimpi nainen sen huomaa. Joko märkyyden tai tuoksun vaikka kuivista housuista. Meitähän on siis ainakin 2 samanlaista pissahullua.

vainfarkut

• Vieras
« Vastaus #5 : 05.12.16 - klo:02:35 »
Marraskuussa tuli pissittyä housuun joka vapaapäivänä,enkä vieläkään ole pessyt näitä farkkuja;-)Antanut vaan kuivahtaa jalkaan. Mukavasti tuoksuu pisulle ihan kuivanakin...👍

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #6 : 05.12.16 - klo:23:24 »
Mulla on kans melkein jokaiset farkut monta kertaa kustuja. Ne on kaapissa kuivana ja käytän niitä ihan normaalisti kylilä. Uudet farkut pitää ensimmäiseksi kastaa käyttöön muutamilla pisuilla .Eli pienet tuoksut löytyy aina. :-). Joissakin ainakin mustissa näkyy myös kuivumisjäljet.

Poissa jäbis87

• Tulokas
  • *
« Vastaus #7 : 09.02.20 - klo:11:52 »
Mä päästelen yleensä pieniä lirauksia pikkuhiljaa housuun ja annan välillä vähän kuivahtaa. Tuoksu ja tunne on todella kiihottava. Lopulta kaikki housuun ja vasta sitten housut pesuun.