Kirjoittaja Aihe: Peppureiän venyttäminen  (Luettu 989 kertaa)

Poissa Transnainen

• Tulokas
  • *
Peppureiän venyttäminen
« : 10.06.17 - klo:22:24 »
Onko täällä muita peppureiän venyttämisestä kiinnostuneita?...itse olen harrastanut varmaan jo yli 10 vuotta.ja reikä venynyt oikeastaan niin isoksi kun se vaan itselläni on mahdollista.(tulee anatomia vastaan,eli luusto ei voi antaa periksi.)suurin anustappi tai oikeastaan hieman pallon muotoinen ja juuresta kapeampi niin että se pysyy tiukasti reiässä on kooltaan.halkaisija 120mm ja pituus 180mm.pienempää halkaisijaltaan 80mm ja pituudeltaan 200mm joka asteittain suurenee isommaksi ja juuresta kapeampi juurikin tuon reiässä tiukasti pysymisen vuoksi muotoiltu noin...kyseistä anaalitappia käytän miltei päivittäin ja joskus myös nukkuessa yön yli.aamulla reikä on todella väljä ja tulokset ovat pysyviä kun venyttäminen on yhtäjaksoista useita tunteja kestävää.uloin sulkijalihas ei toimi enää ollenkaan vaan on pysyvästi venynyt isoksi ja erittäin väljäksi kuten mainitsinkin.pitemmällä tapilla myös sisemmän sulkijalihaksen saa venyteltyä väljäksi.haittapuolena tietenkin se että suoli kannattaa aamuisin tyhjentää esim.vesisuihkulla kokonaan tyhjäksi (kun oppii oikean tekniikan niin se käy siististi ja nopeasti vaikka intiimisuihkulla jollainen miltei varmaankin kaikilla vc:ssä on...ko.tyhjennys estää sen ettei satu "yllätyksiä"...varmuuden vuoksi käytän jatkuvasti myös intiimisuojia pikkuhousuissa niin olo on paljon varmempi ja suojatumpi...olisi mukava kuulla muitakin alan harrastajia.varmaankin niitä on mutta löytyykö juuri täältä...toivottavasti!...Ps.tietenkin pidän myös pissaleikeistä ja aikuisen naisen pissan mausta myös.olen usein myös leikkiessä naisen niin pyytäessä juonutkin pissaa suoraan pimpistä...todella ihanaa ja maistuvaa!
Trans-nainen

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
Vs: Peppureiän venyttäminen
« Vastaus #1 : 13.06.17 - klo:23:33 »

No ei muuta kuin kuvia galleriaan, niin saavutuksesi on paremmin havainnoitavissa.

Ilmeisesti fistaus on sulle ihan peace of cake?
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies

Poissa Transnainen

• Tulokas
  • *
Vs: Peppureiän venyttäminen
« Vastaus #2 : 16.06.17 - klo:20:41 »
Kuviakin kyllä löytyy ja lisäähän saa aina kuvattua ;)
Mulla taitaa koneelta uupua jokin ohjelma jolla kuvia saa ladattua galleriaan.
nykyisillä asetuksilla ei näköjään onnistu.
...Uskoisin myös että peppuni fistaus onnistuisi kyllä ihan hyvin.
en ole ko.harrastusta vielä päässyt kokeilemaan kun ei ole ollut sopivaa
fistauksesta pitävää kumppania...kovasti kyllä kiinnostaisi joskus kokeilla miltä se tuntuu... :)
Trans-nainen