Kirjoittaja Aihe: Yleinen housuunpissaamiskeskustelu  (Luettu 125631 kertaa)

Poissa piippiip

• Tulokas
  • *
Vs: Yleinen housuunpissaamiskeskustelu
« Vastaus #180 : 23.11.17 - klo:15:36 »
Olipa mukava pitkästä aikaa pissata mustiin ja ohuisiin boksererihin. Tämän jälkeen olikin hyvä helpottaa tästä aiheutunutta seisokkia. Bokserit ovat niin ohutta kangasta, että spermakin tulee läpi heittämällä.

Poissa Ville81

• Tulokas
  • *
« Vastaus #181 : 24.11.17 - klo:07:01 »
Vitsit töissä taas ja taitaa käydä taas hassusti ku päivä täs vähä kuluu, en käyny eilen ollenkaan possakka töissä ja täytyy sanoo että oli kaikki housut aika märkänä kun pääsin kotiin.

Poissa misseighty

• Tulokas
  • *
« Vastaus #182 : 12.06.19 - klo:00:56 »
No nyt se sitten tapahtu. Pissasin housuun oikein huolella. Viime vahingot käynyt teinipissiksenä ja opiskeluaikaan bussissa. Nyt si liki nelikymppisenä oon illan pessyt ja kuivaillu auton etuistuinta... aargh.

Tykkään pidätellä ja nyt messuilta tullessa kaks työkaveria mukana oli ihanan sexyä, kun autossa sai ajaessa kuunnella, että "aja vaan vaikka onkin kova hätä, et päästään mahdollisimman nopeesti kotiin". Mullakin pissahätä oli, mut tykkään vaan siitä. Kiire mullakin ja tyttö haettava hoidosta. Sit vielä kiihottavaa kun yhdessä kahen nuoremman ja hyvännäköisen gimman kanssa tullaan vähän samassa tilanteessa. Katon kuinka ne kipristelee mustissa tekonahkafarkuissaan. Oli siis sovittu että mustiin pukeudutaan yhdenmukaisesti ja itselläkin oli mustat kiiltävät farkut. Nooh... jätän ne tytöt kyydistä...

Aloin koodaileen puhelimella miehelle ja samalla valoissa edellä menevä auto vetää hätäjarrun päälle ja naps. Paniikki päälle ja huomaan, että alle tulee. Ja mähän en pysty sitten lopettaan sitä virtaa. Kaikki housuun! Puskuriin jälki molemmille ja ihan sika kova pelästys mitä kävi ja housun persuus ja penkki ui. Itkuhan siinä tuli. Onneks ne mustat vähän kiiltävät skinnyfarkut päällä, kun jouduin selvittään sen miehen kanssa asiaa, kenen autoon tölväsin. No huomasihan se mun peittelystä ja varmaan hajustakin, kuinka mulle oli siinä käynyt. Pahoitteli ja poliisia ei onneksi halunnut paikalle, kun ei pahempaa.

Haen tytön tarhasta ja kotiin. Mies katsoo urheilua ja murjasee että "Mitäs sä. Oot porannu." No mullahan ripset ja silmämeikki ihan vinksin vonksin. Yritin kuiskailla mitä oli käynyt, ettei tyttö kuule. "No itehän siivoot, onneks ei käyny pahemmin" oli vastaus. Aivan kosteena, muutenkin kuin pissaset alkkarit ja farkut, kylppäriin ja hoitaan hommat. Ja loppuilta auton kimpussa. Mikä päivä!

Pissahannu

• Vieras
« Vastaus #183 : 12.06.19 - klo:10:06 »
No nyt se sitten tapahtu. Pissasin housuun oikein huolella. Viime vahingot käynyt teinipissiksenä ja opiskeluaikaan bussissa. Nyt si liki nelikymppisenä oon illan pessyt ja kuivaillu auton etuistuinta... aargh.

Tykkään pidätellä ja nyt messuilta tullessa kaks työkaveria mukana oli ihanan sexyä, kun autossa sai ajaessa kuunnella, että "aja vaan vaikka onkin kova hätä, et päästään mahdollisimman nopeesti kotiin". Mullakin pissahätä oli, mut tykkään vaan siitä. Kiire mullakin ja tyttö haettava hoidosta. Sit vielä kiihottavaa kun yhdessä kahen nuoremman ja hyvännäköisen gimman kanssa tullaan vähän samassa tilanteessa. Katon kuinka ne kipristelee mustissa tekonahkafarkuissaan. Oli siis sovittu että mustiin pukeudutaan yhdenmukaisesti ja itselläkin oli mustat kiiltävät farkut. Nooh... jätän ne tytöt kyydistä...

Aloin koodaileen puhelimella miehelle ja samalla valoissa edellä menevä auto vetää hätäjarrun päälle ja naps. Paniikki päälle ja huomaan, että alle tulee. Ja mähän en pysty sitten lopettaan sitä virtaa. Kaikki housuun! Puskuriin jälki molemmille ja ihan sika kova pelästys mitä kävi ja housun persuus ja penkki ui. Itkuhan siinä tuli. Onneks ne mustat vähän kiiltävät skinnyfarkut päällä, kun jouduin selvittään sen miehen kanssa asiaa, kenen autoon tölväsin. No huomasihan se mun peittelystä ja varmaan hajustakin, kuinka mulle oli siinä käynyt. Pahoitteli ja poliisia ei onneksi halunnut paikalle, kun ei pahempaa.

Haen tytön tarhasta ja kotiin. Mies katsoo urheilua ja murjasee että "Mitäs sä. Oot porannu." No mullahan ripset ja silmämeikki ihan vinksin vonksin. Yritin kuiskailla mitä oli käynyt, ettei tyttö kuule. "No itehän siivoot, onneks ei käyny pahemmin" oli vastaus. Aivan kosteena, muutenkin kuin pissaset alkkarit ja farkut, kylppäriin ja hoitaan hommat. Ja loppuilta auton kimpussa. Mikä päivä!

Miltäs messuilta olit tulossa? Olis ollu varmaan vielä nolompaa, jos likat olis ollu kyydissä vielä silloin, kun sulta pääsi pisut...

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #184 : 12.06.19 - klo:13:42 »

No mutta toihan on ihan ymmärrettävää ja varmasti se kolarin toinen osapuolikin ymmärsi ihan varmasti, että näin oli päässyt tapahtumaan sen kolarin aiheuttaman säikähdyksen takia.

p.s. Ja tuskin olet ihan ainoa, jolle on käynyt noin kolarin yhteydessä.
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #185 : 12.06.19 - klo:18:14 »
Joo, komppaan edellistä, tuollaisessa tilanteessa voi kyllä ihan helposti tulla itse kullakin pissat housuun. Ja itse tiedän juuri tuon, kun kova hätä niin ne tulee sitten kaikki.

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #186 : 13.06.19 - klo:08:46 »
Ihanan nolo tapaus  :D
Kyllä se penkki näin kesällä kuivuu.

Poissa misseighty

• Tulokas
  • *
« Vastaus #187 : 13.06.19 - klo:16:45 »
Miltäs messuilta olit tulossa? Olis ollu varmaan vielä nolompaa, jos likat olis ollu kyydissä vielä silloin, kun sulta pääsi pisut...

Terveysalan messuilla tässä on oltu. Messukeskuksessa. Ja tänne maakuntiin ajeltiin takaisin.

Kyllähän se nolompaa olisi ollu joo, jos olisivat livenä nähneet mun mokailuni. Mut kyllä mä sen niille jouduin soittamaan ja sanomaan, että käytetään muina päivinä toisten autoa. Kun oman kolhaisin korjaamokuntoon ja säikähdin niin, että tuli pissatkin housuun  :-[. Meni meidän pukeutumiskoodikin uusiks, kun en muita mustia farkkuja omista. :-\

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #188 : 22.07.19 - klo:21:19 »
Mä lähdin eilen illalla kauppaan, todennäköisesti en käynyt ennen lähtöä veskissä mutta en muista enkä tarkoituksella. Olin juonut wissyä ja kauppa suht lähellä mutta kotiin lähtiessä tuli ihan hirvee hätä, niin kova, että pian pissaa myös pääsi kävellessä housuun. Yritin pidättää mutta samalla olisi tehnyt mieli kyykistyä pissalle keskellä katua, pissaa karkasi lisää rapussa ja vessaan tuli loput. Jälkikäteen kiihottaa mutta kyseisellä hetkellä tuntui hankalalta kun en pystynyt pidätellä.

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #189 : 22.07.19 - klo:21:27 »
Tänään onkin tullut käytyä "varmuus pissalla" olisko eilisen takia... ja leffassa en uskaltanut juoda juuri lainkaan, vaikka kävin ennen ja jälkeen vessassa.

Poissa Nanette

• Jäsen
  • **
« Vastaus #190 : 23.07.19 - klo:03:36 »
Mä lähdin eilen illalla kauppaan, todennäköisesti en käynyt ennen lähtöä veskissä mutta en muista enkä tarkoituksella. Olin juonut wissyä ja kauppa suht lähellä mutta kotiin lähtiessä tuli ihan hirvee hätä, niin kova, että pian pissaa myös pääsi kävellessä housuun. Yritin pidättää mutta samalla olisi tehnyt mieli kyykistyä pissalle keskellä katua, pissaa karkasi lisää rapussa ja vessaan tuli loput. Jälkikäteen kiihottaa mutta kyseisellä hetkellä tuntui hankalalta kun en pystynyt pidätellä.

Itsellä käynyt melkolailla samalla tavalla, mutta päästin kaikki housuun. Lopputuloksena asfaltilla märkä lätäkkö.

Poissa vainfarkut

• Tulokas
  • *
« Vastaus #191 : 23.07.19 - klo:11:45 »
Kyllä sitä on pissattu housuun muutamankin kerran kaupassa käydessä mut "vahinkojahan" sattuu mitä se haittaa...