Kirjoittaja Aihe: Julkisella paikalla housuun  (Luettu 7114 kertaa)

Poissa m831

• Tulokas
  • *
Julkisella paikalla housuun
« : 25.04.18 - klo:22:41 »
Kevät on tullut ja pissailukausi on alkanut. Pissasin tänään jalkakäytävällä niken sinisiin juoksuhousuihin pitkän lirauksen ja sainkin vastaantulijoiden taholta pitkiä katseita. Mites muut, onko pissailtu housuun ulkosalla?

Poissa Myway

• Tulokas
  • *
Vs: Julkisella paikalla housuun
« Vastaus #1 : 26.04.18 - klo:10:08 »
Minä harrastan salaisesti, vain vaimoni tietää, sitä että laitan pitkät kalsarit alle ja pissaan housuun kaupan kassalla tai muuten julkisesti niin, ettei paljastumisen riskiä juuri ole. Mielellään jonkun naispuolisen ihmisen läheisyydessä. Mulle homman ja intressin piilossapysyminen on tärkeää ja siihen se jännitys ja siitä saatavat kiksit perustuu. En katso haittaavani ketään, ja se on mulle tärkeä asia. Oon siis heteromies ja on aina kiinnostanut naispuolisten julkiset housuunpissaukset.

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #2 : 27.04.18 - klo:10:39 »
Minä harrastan salaisesti, vain vaimoni tietää, sitä että laitan pitkät kalsarit alle ja pissaan housuun kaupan kassalla tai muuten julkisesti niin, ettei paljastumisen riskiä juuri ole. Mielellään jonkun naispuolisen ihmisen läheisyydessä. Mulle homman ja intressin piilossapysyminen on tärkeää ja siihen se jännitys ja siitä saatavat kiksit perustuu. En katso haittaavani ketään, ja se on mulle tärkeä asia. Oon siis heteromies ja on aina kiinnostanut naispuolisten julkiset housuunpissaukset.

Onko sun vaimolla saman suuntaisia mielihaluja?
Ja miten sun vaimosi on asiaan suhtautunut?
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen mies

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #3 : 27.04.18 - klo:15:07 »
Kyllähän tämä julkisilla housuun teema on sen verran tuttu että nostan vaan peukun pystyyn.
Samoin kuselle haisevilla housuilla kaupoissa asioiminen on varsin kiihottavaa.
Onkohan kukaan foorumin naisista tätä harrastanut koskaan ? Melko hiljaista on yleensä.
Ulkomailla on selkeäasti rohkeampaa porukkaa. Joka ainakin maksusta tekee sen ihan mielellään.

Poissa Myway

• Tulokas
  • *
« Vastaus #4 : 29.04.18 - klo:21:51 »
Onko sun vaimolla saman suuntaisia mielihaluja?
Ja miten sun vaimosi on asiaan suhtautunut?

Suhtaudumme rakkaudella, ymmärryksellä ja mielenkiinnolla toistemme taipumuksiin. Vaimo on muutaman kerran pissannut housuunsa, farkkuihin, verkkareihin ja collegehousuihin, kotioloissa minun takiani ja sitten olen palvellut hänen mielenkiinnon kohteitaan. Hän ei saa kicksejä tästä asiasta. Sen sijaan silloin tällöin pissaan housuuni hänen läheisyydessään, usein tiedustelen että huomasiko hän tapahtumaa ja usein ei huomannut. Ihan aluksi hajua ei ole, jonkin ajan kuluttua se voimistuu. Tällaista tutkimustietoa olen saanut. ;)

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #5 : 06.05.18 - klo:06:50 »
Eilen litahti ihan väkisin vaaleisiin farkkuihin hämeenlinnassa goodman ostoskeskuksessa.
Joku sähköliittymä-kauppias piti ständiä käytävällä ja pysäytti tarjotakseen liittymää. Tyttö kyllä mun mielestä huomas jo kaukaa mun märät housut, mutta silti repi melkeen väkisin kuuntelemaan tarjousta. Siinä se selitti 10 min ja minä hädissäni kusin vaan lisää housuun. Oli lenkkaritkin märät. Väkeä meni älyttömästi ohi ja hihittelyä kuului. Sitten oli vaan pakko sanoa että sori mää en tee nyt sopimusta ja se jäi surullisen näkösenä siihen.
Jäin miettimään, että ehkä se tykkäs kusihousuista kun olis halunnu mun siinä vaan olevan.
Farkkuihin oli kustu ennestään jo varmaan 10 kertaa joten kusen haistoi kokoajan siinä.
Se ei tyttöä häirinnyt yhtään. Tai sitten sillä vaan oli kova tarve saada myytyä ekosähköä.

Poissa Antti97

• Tulokas
  • *
« Vastaus #6 : 16.06.18 - klo:01:48 »
Laskin eilen pissat housuun kaupassa. Huomasin että kaksi teinityttöä meni kaupan asiakas-wc:hen. Menin kokeilemaan ovea ja aloin sitten kohta pissaamaan farkkushortseihini wc:n oven takana. Tytöt tulivat kohtapuoliin pois wc:stä ja huomasivat heti että pissaan housuun ja lattialle tulee lätäkkö. Tytöt menivät kikatellen kaupasta ulos ja minä wc:hen yrittäen hieman kuivata farkkushortseja, mutta tietty ne jäivät haaroista selvästi märiksi. Kun tulin ulos kaupasta, huomasin että tytöt olivat jääneet odottelemaan, ajelivat pyörillään monta kertaa läheltäni märkiä shortsejani katsellen ja kikatellen.

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #7 : 25.06.18 - klo:20:24 »
Itse en laskenut housuun, mutta kultaseni laski :).
Oltiin markkinoilla juhannuspäivänä, käytiin sitä ennen olusilla.
Kun lähdettiin markkinoilta pois molemmat valittivat kusihätää.
No, meikäläinen vetäs housut auki ja pissasin kadun varteen.
Kultaseni totesi, että noinko helppoa se on katsellen vierestä.
Lähdettiin jatkamaan matkaa, noin 20 m kävelyn jälkeen kultaseni pysähtyi ja pissa tuli läpi housujen jalkakäytävälle.
Oli tosi kiihottava nähdä keskellä päivää livenä naisen pissaavan housuun, stondis tuli  ;)

Poissa Georges Bataille

• Jäsen
  • **
    • Le monde caché
« Vastaus #8 : 27.06.18 - klo:10:03 »
Itse en laskenut housuun, mutta kultaseni laski :).
Oltiin markkinoilla juhannuspäivänä, käytiin sitä ennen olusilla.
Kun lähdettiin markkinoilta pois molemmat valittivat kusihätää.
No, meikäläinen vetäs housut auki ja pissasin kadun varteen.
Kultaseni totesi, että noinko helppoa se on katsellen vierestä.
Lähdettiin jatkamaan matkaa, noin 20 m kävelyn jälkeen kultaseni pysähtyi ja pissa tuli läpi housujen jalkakäytävälle.
Oli tosi kiihottava nähdä keskellä päivää livenä naisen pissaavan housuun, stondis tuli  ;)
Couldn't agree more :) tuollaisen näkeminen on hemmottelua silmille :)
KIK: tonylahti

Blogissani on visuaalista materiaalia minulle läheisistä aiheista :)
http://tonylahti.tumblr.com

Poissa Antti97

• Tulokas
  • *
« Vastaus #9 : 17.07.18 - klo:06:32 »
Pissasin eilen oikein kunnolla housuun bussipysäkillä. Pysäkillä oli muutama teinityttö, jotka oitis huomasivat pidättelyni ja kiemurteluni, keskenään supatellen ja hihitellen. Hetken kuluttua päästin sitten kaiken huolella farkkushortseihin. Niiden alkaessa kastua ja ison lätäkön muodostuessa supattelu ja hihittely tietenkin kiihtyi, mahtavaa...  :)

Poissa m831

• Tulokas
  • *
« Vastaus #10 : 18.07.18 - klo:09:30 »
Pissasin eilen oikein kunnolla housuun bussipysäkillä. Pysäkillä oli muutama teinityttö, jotka oitis huomasivat pidättelyni ja kiemurteluni, keskenään supatellen ja hihitellen. Hetken kuluttua päästin sitten kaiken huolella farkkushortseihin. Niiden alkaessa kastua ja ison lätäkön muodostuessa supattelu ja hihittely tietenkin kiihtyi, mahtavaa...  :)

Oho! Sulta sitten kastui kengätkin ihan kunnolla? Ja naamalla tietysti sulla helpottunut ilme kun laskit menemään? Sanoitko tytöille mitään?

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #11 : 01.08.18 - klo:22:18 »
Äsken oltiin kultaseni kanssa iltakävelyllä, tällä kertaa mulla tuli julkisella paikalla pissat housuun ja jalkakäytävälle. Läheiseen kauppaan oli matkaa alle 50 m ja läheisen kerrostalon ikkunoihin vielä vähemmän.
Ihanalta tuntui, tällä kertaa se viilenti ihoa, toisin kuin talvella jolloin se lämmittää. ;)
Kultasella oli hymy herkessä seuratessa mun vahinkoa :D

Poissa guugi

• Täysjäsen
« Vastaus #12 : 08.08.18 - klo:09:30 »
Mullakin kausi auki  :-* Kävin pihalla tiukoissa farkuissa ja Kontio-kumppareissa, takaisin sisään tullessa pääsi ulko-ovella pissa housuun, onneks ei tullut ketään vastaan :-*

Poissa m831

• Tulokas
  • *
« Vastaus #13 : 15.10.18 - klo:16:37 »
Onkos täällä tullut viime aikoina kokemuksia julkisista housuun pissaamisista? Minulla lirahti eilen farkkuihin kaupan parkkipaikalla. Ja oli muutama nuori nainen näkemässäkin.

Poissa Myway

• Tulokas
  • *
« Vastaus #14 : 23.10.18 - klo:11:05 »
Kävin apteekissa ja kaupassa. Pällä bokserit, pitkät kalsarit ja tuulipuvun housut. Pissasin housuun apteekissa ja matkalla kotiin niin, että polviin asti tuntuu kostealta. Kotona huomasin, ettei hajua juuri ole, niin käväisin vielä kaupassa. Vieläkään ei tässä kotona istuessa tunnu hajua, en usko että kukaan huomasi.