Kirjoittaja Aihe: Foorumilaisten suuri the esittelyketju! :)  (Luettu 3440 kertaa)

Poissa Georges Bataille

• Jäsen
  • **
    • Le monde caché
Vs: Foorumilaisten suuri the esittelyketju! :)
« Vastaus #15 : 21.11.18 - klo:13:34 »
Onkohan täällä samoja kävijöitä, kuin "muinaisen" Kylpyhuone- forumin aikoihin? :)  Siellä oli joskus hyvinkin aktiivisia jäseniä.
KIK: tonylahti

Blogissani on visuaalista materiaalia minulle läheisistä aiheista :)
http://tonylahti.tumblr.com

Poissa Myway

• Tulokas
  • *
« Vastaus #16 : 23.11.18 - klo:14:57 »
Mies, 81 syntynyt. Toiseen ketjuun jo kerroin seksuaalisuudesta. Lapsesta asti olen ollut kiinnostunut housukakoista ja pissoista. Itse ryhdyin sellaisia harrastamaan vasta teini-iässä. Harmitti aina kun niin harvoin sai sellaista todistaa ja toki harmittaa edelleen 😋. Mutta ei pidä elää harmituksen kautta. Jos jotain vielä itestäni niin se, että ympäristösyistä en pidä yhtään vaippailusta, liikaa muovijätettä... se on mun mielipide, muut tehkööt omantuntonsa mukaan. Tärkeintä että tällaiselle fetissikeskustelulle löytyy sentääm jostain tilaa 😊.

Poissa kumisaapas

• Tulokas
  • *
« Vastaus #17 : 25.11.18 - klo:11:35 »
Ihan tavallinen heteromies. Teininä jo kiinnosti pissajutut. Nykyisin yksinnautiskelua, mikä onkaan kivempi sunnuntaiaamu kuin antaa housujen kastua ja varpaiden litistä kumisaappaassa. Suurin haave on saada nuolla pissaisen pillun omistajalle orkku ;D

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #18 : 27.11.18 - klo:12:15 »
Suurin haave on saada nuolla pissaisen pillun omistajalle orkku ;D

Toi on muuten sellainen haave, joka on oikeesti todella helppo toteuttaa...
Ei muuta kuin baarista joku kännihoito mukaan ja ei muuta kuin heti eteisessä kielihommiin.
Ja aamulla voi ottaa vielä pikaisen uusinnankin  :)
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava nelikymppinen masterhenkinen mies

Poissa G_Sohwer

• Täysjäsen
« Vastaus #19 : 18.12.18 - klo:21:21 »
Girl, foorumin aktiivisin kirjoittaja, tule esittäytymään.

Poissa hoddok

• Jäsen
  • **
« Vastaus #20 : 19.12.18 - klo:18:38 »
24v mies. Välillä pissailen, joskus vaan pidättelen. Jo aika pitkään kiinnostanut.

Poissa kes

• Tulokas
  • *
« Vastaus #21 : 03.01.19 - klo:11:00 »
34v mies, uusimaalta. tykkään pissailla luonnossa. bi

Poissa Dlx1

• Tulokas
  • *
« Vastaus #23 : 16.11.20 - klo:19:22 »
Moi! Mies 40+ avioliitossa. Joskus vuosia sitten vakipano pyysi suihkussa pissaamaan suuhunsa, se oli upea kokemus. Suihkun lattialla olen vuosien varrella toisinaan myös pissaillut itseni päälle. Vaimolle ehdotin ensimmäisen kerran joskus loppukesästä, ja yllätyksekseni suhtautui myönteisesti. Olen muutaman kerran saanut häneltä ihanan lämpimän kultaisen suihkun kalulleni ja suuhuni. Pari kertaa antanut hänen klitorikselleen hierovaa kultaista suihkua. Rouva taisi joskus kysyä pillun sisään suihkuttelusta, pitää varmaan ottaa asia esille lähiaikoina. Kai senkin voisi mainita, että joskus vuosia sitten treffattiin kahta paria pienen nelinpelin merkeissä, ja viimeaikoina on taas keskusteltu joko parin tai kivan naisen seurasta. Jos jotain ihanan rohkeaa daamia sattuisi kiinnostamaan hauskaan ja hyvännäköiseen helsinkiläiseen pariin 180/85 ja 158/55, älä epäröi ottaa yhteyttä :)