Kirjoittaja Aihe: reaktiot  (Luettu 896 kertaa)

Poissa Ville81

• Tulokas
  • *
reaktiot
« : 19.01.19 - klo:08:32 »
Moikka. Ajattelin kirjoittaa pitkästä aikaa reaktioista joita olen saanut kun olen pissannut housuuni julkisella paikalla.

Muistan jo kun olin lukiossa ja tuin sieltä kotiin pissasin usein housuuni kotimatkalla ja usein yl-asteelta tuli tyttöjä vastaan jotka huomasivat tietysti märät housuni ja tuijottivat niitä ja nauroivat ja osoittivst sormella.
 Asuin silloin lähellä ylä/ala-astetta ja muistan kun kerran tuli mieleen että pissaan housuuni kunnolla niin että nuoremmat huomaavat sen.

Lähdin kävelylle kun koulun kello soi ja pissasin beiget housuni läpi märiksi kun näin ison tyttö porukan tulevan vastaan kauempana. Muistan kuinka sydän hakkasi lujaa kun käännyin niitä kohti märissä housuissani ja tajusin että nyt jään kiinni.
 Kävelin niitä vastaan ja housujeni ollessa märät nilkkoihin asti tytöt tietysti huomasivat ja alkoi kuulua kikattelua ja kuiskuttelua.
 Tunne oli mieletön kun kävelin niiden ohitse ja huomasin kuinka ne reagoi siihen että mulla oli pissat kokonaan housuissa. Päästessäni vähä kauemmakasi kuului takaa vielä huuto "tuliko pisut housuun". Tunne oli mieletön.
 Siitä asti olen tykännyt pissata housuuni julkisella paikalla ja nähdä muiden reaktioit märkiin housuihini.
Mitä olette mieltä julkisesta housuun pissailusta? Olisi mukava kuulla esim kiihottuuko naiset jos näkevät miehen pissat housuissa ulkona?
Olen mielestöni suht komea ja omaan ihan ok kropan. Onko sillä merkitystä siihen mitä naiset ajattelevat? Onko täällä miehiä jotka tykkäävät myös pissiä julkisella paikalla housuun ja kokea reaktioita? Olisi mukava herätellä jälleen tätä sivustoa henkiin.

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
Vs: reaktiot
« Vastaus #1 : 20.01.19 - klo:11:33 »
Mulla on vastaavanlaisia kokemuksia ja samanlaiset fiilikset. Muiden miesten en halua näkevän vaan nimenomaan naisten reaktiot on ne jotka saa pulssin nousemaan.
Olisi joskus nautinnollista kun sattuisi olemaan katselemassa joku tämän foorumin naisista 😃
Muutaman kerran olen ostanut housuun pissauksen naisilta ja samalla aina myös itse kastellut. Eli nautinto on ollut kaksinkertainen.

Poissa hoddok

• Jäsen
  • **
« Vastaus #2 : 27.02.19 - klo:15:55 »
Itse haluaisin pissailla julkisesti enemmän, ja nähdä reaktioitakin, mutta en toistaiseksi vaan kehtaa. Vaikka lähellä se toki on ollut. Yhden kerran joitain vuosia sitten tullessa työharjoittelusta yhdessä tunnelissa, josta samaan aikaan kulki ohi ihmisiä ja sama sitten hyppytunnilla amiksessa samanlailla, silloin ei kulkenut edes ohi ketään. Muut pissaamiset olen tehnyt vessakopissa julkisilla paikoilla. Ja yleensä housut päällä joista ei huomaa että ne on märät, kuten uutenvuotena viimeksi toppahousuihin.

Pissy

• Vieras
« Vastaus #3 : 27.02.19 - klo:21:00 »
Kerran puiston penkillä rakkaissa satiinishortseissani,annoin tulla vähän tai jonkin verran kun nätti nainen kulki ohitse.Hän katsoi ja pysähtyi muka venyttelemään mutta näin ilmeestä että oli huomannut.Se oli aika huh fiilis.