Kirjoittaja Aihe: Pissafetissin mysteeri  (Luettu 810 kertaa)

Pissy

• Vieras
Pissafetissin mysteeri
« : 27.02.19 - klo:20:40 »
Olen toisinaan ajatellut mistä tämä fetissi saa alkunsa.Siihen liittyy varhaista seksuaalisuutta,koska orgasmi on vähän samankaltainen tila,et pysty pidättelemään tai et edes halua.Kun se tulee,esim.nuorena kun tuli pissa housuun,se on helpottavaa,mutta myös häpeä tulee mukana,mutta se toisaalta kiihottaa.En pystynyt pidättelemään.Itselläni se on tullut juuri varhais seksuaalisuutena.
Sitten kun on pissat housuissa,se tuntuu aluksi hävettävältä,mutta vanhemmiten se tuntuu kiihottavalta.Siihen liittyy myös fetissejä erilaisista materiaaleista.Itse olen kuten varmaan monet,tykästynyt kiiltäviin materiaaleihin.Satiiniin,ym.On kiihottavaa ajatella mitä toinen reaktioi kun tulee "vahinko".

Poissa girl

• Seniori
Vs: Pissafetissin mysteeri
« Vastaus #1 : 02.03.19 - klo:10:44 »
Mullakin tulee hyvin varhais lapsuudesta ja on varmaan monisyinen juttu. Pidättely varmaan myös toi ja tuo mielihyvää ja toisaalta lapsena tilanteet, missä pissa tuli housuun tai alle, on jääneet mieleen.

Poissa Fizz

• Tulokas
  • *
« Vastaus #2 : 03.03.19 - klo:13:38 »
Hmm, aika mielenkiintoinen aihe. Kiva kuulla muiden kokemuksia :)

Itse muistan lapsena pelänneeni jostain kumman syystä vieraita vessoja. En kerta kaikkiaan uskaltanut mennä yksin niihin, mut syytä siihen en kyllä muista. Tämä tietty johti siihen, että jouduin pidättelee tosi pitkiä aikoja ja muistan joskus lopulta pissanneeni housuuni kun en ole kyennyt enää pidättämään.

Varsinainen kiinnostuksen herääminen näihin juttuihin tapahtui puolestaan siinä täysi-ikäisyyden kynnyksellä pussikaljailtojen puskapissareissuilla  :D

...Että ainakin omasta mielestäni ja kokemuksestani Freudin ajatuksissa on kyllä pointtia  ;)
You like it my way
and I know it
so let's do it
do it do it real good!

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #3 : 03.03.19 - klo:20:56 »
On kyllä hyvä aihe. Ei pysty pidättämään tai edes halua....mun kaudet, kun olen käyttänyt vaippaa, tuli mieleen se, kun joskus vain pissa tulee (rakko niin täynnä) ja se, kun vielä voi valita ja valitsee antaa tulla. Lapsena oli niitä oikeita vahinkoja ja niitä missä annoin periksi ja se oli kuitenkin valinta.

Pissy

• Vieras
« Vastaus #4 : 05.03.19 - klo:05:40 »
Itselläni siihen liittyy se,että aluksi se tietenkin hävetti ja nolotti,mutta kasvaessa se jäi mieleen.Orgasmi on vähän samanlainen,ei ikäänkuin pysty,tai edes halua pidättää.Sitten siihen tuntemukseen liittyy se kun ei pystynyt pidättämään.