Kirjoittaja Aihe: kakka  (Luettu 71036 kertaa)

Poissa girl

• Seniori
kakka
« : 26.09.10 - klo:20:46 »
En tiedä, minne tän laittasin tai sopiiko edes tänne...mutta mulla tuli tänään kakat housuun. se oli kyl vahinko mut ehkä pikkasen myös kiihotuin, vaikka en tykkää sotkusta. tunsin, että kakatti ja sit se vaan jotenki tuli nopee housuun, vaik yritin pidätellä. housut oli tietty sotkussa ja pesin itteni mut ei se oikeestaan ollu paha kokemus.

Poissa mess

• Tulokas
  • *
Vs: kakka
« Vastaus #1 : 27.09.10 - klo:11:39 »
... mut ei se oikeestaan ollu paha kokemus.

Meinaatko siis kokeilla uudestaankin :) ? Aika tuhma oot kyl... ;)

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #2 : 28.09.10 - klo:14:31 »

Kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran...  ;D ;D ;D
Sillä jos ei kokeile ei voi millään tietää, että pitääkö siitä vai ei...  ;D
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies

Poissa Nalle

• Jäsen
  • **
« Vastaus #3 : 07.10.10 - klo:22:03 »
Housuun kakkaaminen ei minulle ole mikään ongelma. Tytyy tunnustaa, että pidän siitä. Se alkoi kerran kun olin palaamassa kaun sitten koulusta kotiin. En jaksanut pidätellä ja koska olin keskella kaupunkia eikä ollut mahdollista mennä mihinkään suojaan minulta tuli kakat housuun.  Se tuntui aika tuhmalta, mutta ei pahalta.
Sen jälkeen en pitänyt mitenkään ihmeelliseltä kakata housuun. Taidan pitää siitä.
 Nykyisin kakkan housuun tahallani aika usein enkä pidä sitä mitenkään sairaana. Eihän se ketään vahingoita.
Käytän myös vaippaa ja pissaan ja kakkaan niihin.
 Eilen olin maksamassa kaupan kassalla ja kakkasin housuun. Mitähän se kassarouva olisi ajatellut jos olisi tiennyt, että asiakas siinä edessä kakkasi housuunsa. Kotimatlkalla puiston lävitse pissasin housuun.
kokeilkaa vain kakata housuun  ja kertokaa miltä tuntui.

Poissa Miro69

• Tulokas
  • *
« Vastaus #4 : 14.10.10 - klo:01:06 »
Aika harvinainen harrastus mullakin mut toisinaan tekee mieli nautiskella oikein kunnolla, niin annan tulla kunnon tortut housuun ja lastit lahkeeseen sen jälkeen.

Poissa Nalle

• Jäsen
  • **
« Vastaus #5 : 01.11.10 - klo:00:32 »
Tulin juuri kotiin. Olen pidätellyt koko päivän. Nyt tulee housuun koko lasti,

Poissa Miro

• Tulokas
  • *
« Vastaus #6 : 28.01.11 - klo:01:13 »
Ohhoh, purskahteli pussien sisältö kerralla housuun kun luin tuota juttu koulupojan kotimatkasta ja pikku vahingosta.  :P

Jos olisin ollu messissä ko kotimatkalla olisin varmaan mällännyt housuni silloinkin, senverran makeeta kun kaverilla housuun tulee.

wiikinki

• Vieras
« Vastaus #7 : 21.04.11 - klo:09:28 »
Girl, missäs olit tuolloin syyskuussa menossa, kun hätä pääsi yllättämään? Toivottavasti ei mahas ollut "kuralla" vaan kiinteetä jouduit ähistämään.
Ite en ole kakkaleikkejä harrastanu ja toivottavasti ei sinänsä tarvii, sillä liiallinen kahvi tai toisaalta se maitokahvi saa oman mahan siihen kuntoon, että jos housuun tulisi, niin se olis kyl lahkeessa asti. :o

Poissa kinkyguy

• Jäsen
  • **
« Vastaus #8 : 02.06.11 - klo:15:37 »
En ole päästänyt kakkaa housuihin, mutta muuten olen harrastanut kakkaleikkejä. Kerran eräs päivä kun olin yksin menin suihkuun jossa päästin hiukan kakkaa käsilleni. Hieroin paskan vartalolleni. Kiihotuin siitä niin että runkatessa tulin aika äkkiä. Otin paskaa hiukan jopa suuhunkin, mutta en niellyt sitä. Muutaman kerran olen jopa vääntänyt kakat toisen suuhun.
Kiimainen ja pervo 268 mies.

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #9 : 03.06.11 - klo:16:32 »

Itse asiassa nämä "kaviaari-leikit" taitavat olla lopunperin aika harvinaisia
ja hyvin harvojen henkilöiden harrastamia leikkejä, koska tämänkään foorumin kirjoittajista ei muutamaa enempi niitä harrasta...

Itsekään en ole koskaan tällaisiin kakka-leikkeihin osallistunut, jos ei joskus anaaliseksissä paskaantunutta kullia sellaiseksi lasketa, mutta koska olen aina ollut sitä mieltä, että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran, niin kaipa sitä pitää joskus kokeilla näitä "kaviaari-leikkejäkin"... Tosin se mistä sitten löytää sen leikkikaverin näihin leikkeihin voikin olla sitten astetta (tai kahta) hankalampaa, koska se voi ainakin ensimmäisellä tapaamisella olla hiukan karkoittava asia, jos kysyy heti sisälle päästyä, että voisitko sä kenties paskantaa mun päälleni...  ;D ;D ;D ;D ;D
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies

Poissa ilzo

• Tulokas
  • *
« Vastaus #10 : 16.07.11 - klo:15:25 »
Koko päivän oli ollut hieman outo olo vatsassa ja ajattelin että laitanpa vaipat, ihan varmuuden vuoksi ja hieman ehkä huvinkin vuoksi :P
Kotimatkalla vatsa alkoi kipeytyä. Hetken vielä käveltyäni hätä yllätti nopeasti. En ehtinyt kissaa sanoa ennen kuin vaippa oli aivan täynnä. Olin valinnut vielä hieman pienemmän vaipat ettei se näkyisi. http://pissfun.org/gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=1&pos=0

Ei muuta kuin isompaa vaippaa ensi kerralla :D

Poissa Nalle

• Jäsen
  • **
« Vastaus #11 : 24.07.11 - klo:13:42 »
Mulla kävi samoin pari viikkoa sitten. Laitoin vaipan töistä lähtiessä. Se oli vielä kuiva eikä vielä ollut tarkoitus kuin pissata. Juna oli tännä ja seisoin eteisessä ja silloin iski ankara kakkahätä. Sain juuri ja juuri pidäteltyä kunnes nousin pois junasta, mutta heti asemalla pääsi isot kakat vaippaan.  :)Oikeastaan se oli vahinko, sillä minulla ei ollut toista vaippaa ja tarkoitus oli mennä oluelle ensin, mutta nyt piti painella  kotiin ja sitten vaippakauppaan.

Poissa caturday84

• Tulokas
  • *
« Vastaus #12 : 12.09.11 - klo:02:37 »
Pakko osallistua tähän keskusteluun  ;)  Ite oon kokeillut näitä kaviaari leikkejä muutaman kerran. Ajatus lähti eräästä scat elokuvasta jonka katsoin missä nuori nainen otti kakkaa suoraan perseestä suuhunsa ja näytteli vielä pitävänsä siitä  ??? Tätä oli pakko kokeilla itse ja annoin mieheni paskantaa suoraan suuhuni, maku oli hirveä, koostumus kamala ja haju sanoinkuvaamaton!! Mutta kiihotuin niin paljon että sain orgasmin koskematta itseäni lainkaan  ;D Tulin siihen lopputulokseen että näitä leikkejä on syytä harrastaa toistekkin  :)

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #13 : 15.09.11 - klo:16:49 »

2 girls 1 cup (eli se scat-leffan Hungry Bitches traileri) taitaa olla se kaikista kuuluisin tämän genren edustaja...

sinäänsä kyllä sinä (caturday84) olet varsin erikoinen tapaus, että aika harvassa taitavat olla ne naiset, jotka tällaisiin kaviaarileikkeihin ylipäätään suostuvat, saatikka että kertovat myös siitä edes jollakin tapaa nauttineensa...  :)

Poissa caturday84

• Tulokas
  • *
« Vastaus #14 : 02.01.12 - klo:12:19 »
Kuten aikaisemmassa viestissä totesin nämä ikävät puolet kakkaamisessa niin voin todeta että suurin syy nopeaan laukeamiseen taisi olla se ajatus siitä että joku alistaa sinut WC-pöntöksi kuin se itse suuhun kakkaaminen. Tästä videosta mun kokeilu lähti, joka toistaiseksi on jäänyt kokeiluksi =) http://www.jmetube.com/videos/Asian-shit-eating-scat-girl-eats-12-mens-shit-263/