Kirjoittaja Aihe: kakka  (Luettu 73416 kertaa)

Poissa Miro69

• Tulokas
  • *
Vs: kakka
« Vastaus #105 : 13.09.15 - klo:20:30 »
Nii ja sekin vielä, olutta kun ottaa kunnolla, melkein aina lirisee nukkuessa housuun oikein kunnolla.  :D

Poissa Nalle

• Jäsen
  • **
« Vastaus #106 : 14.10.15 - klo:20:53 »
Eilen kävin pikareissulla Tallinnassa. Tarkoituksella en käynyt veskissä ja kotimatkalla poikkesin lähikaupassa. Kakkahätä oli kova eikä minulla ollut paljoa ostettavaa, mutta kassalla on viehättävä rouva ja halusin kakata housuun maksaessani ostokset. Mitähän hän ajattelisi jos tietäisi, että tuo asiakas juuri kakkaa housuun. Jos hän olisi yksi teistä varmaan hyvää. Ennen kotiovea pissasin housuun, joten matka oli täydellinen. Tykkään tästä fetissistäni.

Poissa jonne911

• Jäsen
  • **
« Vastaus #107 : 23.12.15 - klo:18:39 »
Sain eilen aika kovat kiksit kun kävin ennen salille lähtöä kotona kakalla. Oli niin sanottu hyvä kakka sillä kertaa. Tuli jotenkin kivasti ulos. Oli jännä tunne kun peppua kihelmöi vielä automatkalla.

Onko muilla tullut samanlaisia jälkifiiliksiä vessareissujen jälkeen?

anis

• Vieras
« Vastaus #108 : 14.06.16 - klo:20:19 »
Itelläni käy usein niin, että aamuisin kakkahätä iskee ihan hirveen voimakkaana. Siitä kun alkaa ensimmäiseksi tuntea hädän niin viiden minuutin päästä on jo aivan pakko olla vessassa. Hieman ärsyttävää jos tulee vaikka kesken aamiaisen tai kun on koneella tekemässä jotain kiinnostavaa :| Onneks ei oo koskaan tapahtunut julkisella paikalla, vaan tää tulee vaan aamuisin ja oon sillon kotona tai jossain muualla vessan lähellä. Usein yritän pidättää hetken mut sit on vaan pakko mennä. Yleensä ehin ajoissa vessaan, mutta joskus käy niin että tulee vaan housuun vaikka yrittäis pidätellä...

anis

• Vieras
« Vastaus #109 : 16.06.16 - klo:17:53 »
Mulla niin sama aamulla, on vaan pakko mennä, vaikka kahvin laitto olisi kesken. Mulla tulee niin kova hätä /kiire ja en pysty pidätellä ka juuri aamulla ja kotona.
Juu siis tasan sama mullakin :| Onkohan toi ihan normaalia vai kannattaskohan mun kysyä joltain lääkäriltä... Tuleeko sulla sit koskaan housuun tommosis tilanteis?

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #110 : 16.06.16 - klo:18:26 »
Siis jos en mene heti ja yritän tehdä jotain loppuun niin tulee väkisin. Joskus vessan ovella alkaa jo tulla. En ole ajatellut olevan vakavaa. Tosin joskus aiemmin vuosia sitten näin ei ollut. Herättyä elimistö alkaa toimia ja yksi osa sitä on ulostaminen. Varmaan eri lailla suoli toimii eri ihmisillä. Reissussa ja kylässä mulla tulee ujo suoli ja kakka ei tule moneen päivään.

anis

• Vieras
« Vastaus #111 : 16.06.16 - klo:19:02 »
Kuinka usein sulla sit tulee aamusin kakat housuun? Mulla käy niin muutamia kertoja vuodessa, et ei hirveen usein onneks.

anis

• Vieras
« Vastaus #112 : 16.06.16 - klo:19:19 »
Kakkaatko koskaan myös tahallas housuun vai onko aina vahinkoja?

anis

• Vieras
« Vastaus #113 : 16.06.16 - klo:19:30 »
Niin no, ehkä se on puoliks vahinko :) Kuin usein sulle sit sattuu vahinkoja ja tykkäätkö siitä kun sul tulee kakat housuun?

anis

• Vieras
« Vastaus #114 : 22.06.16 - klo:00:52 »
Tänä aamuna kävi taas niin että kesken aamupalan iski tosi nopeasti kova kakkahätä. Olin samalla koneella ja luin yhtä kiinnostavaa kirjotusta netistä enkä ois millään halunnut lähtee vessaan joten yritin pidätellä. Lopulta hätä oli niin kova et oli pakko nousta ylös ja lähtee kohti vessaa. Mut sit kävi niin että ehdin vessan ovelle ja sit tulikin jo kakat housuun... :| Onneks ei ollut kiire minnekään niin ehti rauhassa peseytyä.

Poissa tiap83

• Tulokas
  • *
« Vastaus #115 : 29.06.16 - klo:21:45 »
Laitoin äsken tuonne linkkiosastolle yhden nuoren naisen tumblrin tähän aiheeseen liittyen. Jollain tavalla ihailen sellaista rohkeutta, että julkisesti kakataan housuihin niin että se myös näkyy, itse en sellaiseen pystyisi. Ne muutamat kerrat kun olen uskaltautunut ulkona housuun kakkaamaan, ovat olleet hämäriä iltoja ja/ tai hieman pidemmän takin helman suojissa...

Poissa Jane_

• Tulokas
  • *
« Vastaus #116 : 17.07.16 - klo:13:50 »
En tiedä miksi, mut mulla tulee monesti tosi kova kakkahätä sellaisissa paikoissa missä ei pääse vessaan kovin helposti. Esim kaupassa. Se on tosi inhottavaa. :( Yleensä pystyn pidättämään, vaikka aina pelkään että kakka tulee väkisin housuun. Kaksi kertaa on aikuisena tosi kovassa hädässä vähän tullut. Tuntui tosi hävettävältä avuttomalta kun ei pystynyt pidättämään. Yleensä pystyn. Lapsena ja nuorena en uskaltanut käydä kakalla  muualla kuin kotona, mutta nyt uskallan, onneksi. Muualla kuin kotona menen yleensä vessaan heti kun pääsen, kun hätä voi  ihan yhtäkkiä tulla tosi kovaksi. Kotona joskus en heti mene, vaan pidätän. En tiedä miksi. Se tuntuu jotenkin hyvältä, mut erilailla kun pissan pidättäminen, mikä tosi nopeasti alkaa tuntua kiihottavalta. Sitten kun lopulta menee vessaan, hätä on kova, ja kakkaaminen tuntuu hyvältä ja helpottavalta.

Poissa essi

• Tulokas
  • *
« Vastaus #117 : 03.10.16 - klo:17:46 »
Miulla on kans aivan sama ongelma, että kova hätä iskee usein semmosis paikois missä ei oo mahollisuutta päästä vessaan. Muutamaan kertaan on sattunut vahinkokin, mutta yleensä kuiteskin päässyt ajoissa vessaan... Kotona on kanssa muutamaan otteeseen tullut kakat housuun kun on pidätellyt liian pitkään ja lykännyt veskiin menoa.

Poissa essi

• Tulokas
  • *
« Vastaus #118 : 07.10.16 - klo:17:02 »
Tänään sit kävi niin et kakkasin housuun...

Olin justiinsa antibioottikuurilla, ja niillä on tapana saada miun vatsa aika sekasin ja mulle tulee ripulia. Noh, olin kuitenkin tänään koulussa eikä päivän aikan ollut mittään ongelmia. Koulun loputtua lähin sitten kulkemaan kotiin päin, miulla on ensin puolen tunnin bussimatka ja sitten viel kahen kilometrin kävely.

No bussissa sitten tietysti iski yllättäen tosi kova kakkahätä, sain kuitenkin pidäteltyä bussimatkan ajan. Jäätyäni pois mietin sit et mitä teen. Miulla ei ois ollut mittään mahollisuuksia pidätellä kotiin asti. Julkisia vessoja ei ollut lähelläkään, joten vaihtoehdot oli mennä johonkin pusikkoon kakalle tai päästää housuun. Lähellä ei kuiteskaan ollut yhtään pusikkoa missä ois ollut kunnolla piilossa, aina joku ois nähnyt. Miulla oli jalassa mustat farkut ja ihmisiä ei ollut mahottoman paljon liikkeellä, joten päätin sit kakata housuun. Jatkoin kävelyä mahollisimman tavallisesti samalla kun rentouduin ja pinnistin vähän, ja kakat tuli housuun. Oli kyllä valtavan helpottava tunne.

Sitten kävelin sen parin kilometrin matkan kottiin, jossa sitten menin suoraan suihkuun peseytymään.

Poissa tiap83

• Tulokas
  • *
« Vastaus #119 : 03.12.16 - klo:02:02 »
Minulle tapahtui äsken aivan oikea kakkavahinko, en muista milloin olisi viimeksi näin käynytkään. Olin työpaikan pikkujouluissa ja lähdin puolilta öin kotiin, hieman humalassa mutta ei mitenkään tolkuttomassa tilassa.

Matkalla ei tuntunut mitään, mutta kotia lähestyessä alkoi yhtäkkiä tuntua kova kakkahätä, sellainen nopeasti kehittyvä. Tarkoitus ei tosiaan ollut kakata housuun, mutta niin vain siinä kävellessä kävi, että kakka alkoi pidättelystäni huolimatta työntyä väkisin alleni. Se ei ollut ripulia, onneksi, koska muuten olisi saanut pelätä että valuu nahkasaappaisiini, kakka oli vain hieman tavallista pehmeämpää mutta tuli niin runsaana ja paineella että pakko oli antaa periksi... Loppumatkan, onneksi lyhyen, kävelin sitten hieman vaivalloisesti. Minulla oli lyhyt takki -kääk!- mutta mustat farkut joista tiesin ettei kakka muuten näkynyt, mutta niin paljon sitä tuli ja pikkuhousut pitivät sen koossa eikä se levinnyt, että möykky muodostui farkkujen peppuun. Sen olisi saattanut nähdä jos olisi tarkkaan katsonut, ja tietysti jos joku olisi ollut lähellä niin aivan taatusti olisi haistanut. Ja jos olisin pidemmän aikaa ollut kakat housussa niin varmaan tuollainen pehmeä tavara olisi tehnyt kostean läikän farkkuihin, mutta nyt ehdin kotiin ennen sitä.

Pakko on sanoa että vaikka tämä vahinko olikin, niin lopulta tuntui aika mukavalta -ja uskaliaalta vaikka eihän siinä ollut vaihtoehtoa- saapastella julkisella paikalla kakkamöykky farkuissa napakasti peppua vasten. Sitten vain kotiin pesulle ja kirjoittamaan tämä kokemus :)

Jälkeenpäin ajattelin myös että en varmaan ole ainoa jolle tällaista tapahtuu varsinkin näin pikkujouluaikoihin kun ihmiset juovat ja syövät hyvin ja ovat enemmän tai vähemmän humalassa...