Kirjoittaja Aihe: kakka  (Luettu 71032 kertaa)

Poissa Jane_

• Tulokas
  • *
Vs: kakka
« Vastaus #120 : 02.04.17 - klo:16:50 »
Mulla on fantasioita housuun ja vaippaan kakkaamisesta, mutta en tiedä haluaisinko niitä toteuttaa. Kun en tykkää sotkusta ja hajusta. Mut se ajatus kiihottaa. Ulos kakkaaminen kesällä tuntuu myös kiihottavalta ajatukselta. En oo tehnyt sitä koskaan kuitenkaan. Viime kesänä olin useamman kerran tässä aika lähellä poimimassa vadelmia sellaisessa villiintyneessä pusikossa metsän reunalla. Yhden kerran oli aika myöhäinen ilta. Heti pian sinne menemisen jälkeen huomasin että vähän kakattaa. Onneksi oli vain pieni hätä, niin pystyin jatkaa poimimista. Hätä kuitenkin pikku hiljaa koveni ja koveni. Mietin, että olisinko mennyt metsään kakalle, paikka oli rauhallinen ja oli myöhä joten varmaan olisin saanut rauhassa kakata kenenkään näkemättä. Jokin häpeä kuitenkin esti, enkä uskaltanut mennä vaikka hätä oli jo tosi kova ja ois tuntunut ihanan helpottavalta antaa kakan vaan tulla. Jouduin välillä seisoa vaan paikallaan ja jännittää lihaksia ettei ois tullut väkisin housuun. Sit oli pakko lähteä kotiin kun tuntui että pian en pysty enää pidättää. Olin pyörällä ja oli vaikea edes istua kun hätä oli niin kova.  Kotona menin heti vessaan eikä tarvinnut edes pinnistää kun kakka vaan itsestään tuli. Tuntuu ihanalta ja helpottavalta kun olin saanut kakattua.   

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #121 : 02.04.17 - klo:21:03 »
Hmm mun mieleen tulee tosta vaan että eikö se ole ihan ok antaa tulla luonnon helmaan tuonkin tarpeen jos on rauhassa ja ei haittaa ketään metsän reunassa. Mä oon luonnonlapsi ja jos olis useammin metsässä niin molemmat tarpeet tekisin sinne. Musta kyykyssä on myös jotenkin luonnollisin asento molemmille. Mulla tulee suht usein kakka veskiin noin kun kuvailit kun hätä tulee niin nopee niin ei tarvi pinnistää mutta pidättely on tosi hankalaa tällä hädällä. Onneks mulla tulee useimmiten aamulla tää.

Poissa ämpäri

• Tulokas
  • *
« Vastaus #122 : 03.04.17 - klo:12:09 »
Teen tätä vähän väliä metsässä liikkuessani ja toisinaan lähden varta vasten ulkoilemaan. Minusta on ihanaa antaa hädän kehittyä siihen pisteeseen, ettei minkäänlaista pinnistystä tarvita vaan kaikki tapahtuu itesekseen. Siihen on löydettävä täydellinen paikka ja joskus liikun kilometrikaupalla sitä täydellistä paikkaa etsien. Kaukana sellainen näkyy, mutta perille päästyäni se ei olekaan aivan oikea ja jatkan matkaa.
Parasta on kun pissa ja kakka tulevat yhtä aikaa, siinä on sellainen täyttymyksen tunne vaikka oikeastaan tapahtuu aivan päinvastainen. Jalat, ja joskus koko keho alkavat täristä ja vapista kuin parhaimmassa orgasmissa, vaikka aika harvoin samalla runkkaan tai edes koskenkaan kulliini. Pissaaminen tuntuu vapauttavammalta koskematta.
Olisipa kaveri jonka kanssa harrastaa tällaista ulkoilua.

Poissa Jane_

• Tulokas
  • *
« Vastaus #123 : 03.04.17 - klo:20:49 »
Girl, kai se olis. Mut jokin häpeä kai estää. Oon ollut tosi estoinen aiemmin, lapsena ja nuorena en ikinä päiväkodissa tai koulussa käynyt kakalla vaikka olis ollut miten kova hätä. Häpesin sitä niin paljon jotenkin. Nykyään uskallan missä vain (siis vessassa). Häpeää aiheutti aluksi sekin, kun huomasin että kakkaaminen tuntuu hyvältä. Nykyään oon siitäkin lähes kokonaan päässyt. Pissalla oon metsässä käynyt, siellä vadelmapuskien vieressäkin viime kesänä. Tuntui kivalta ja jännittävältä.
Kyykyssä on kyllä helpompi tehä tarpeet. Kakkaamisessa se vissiin silleenkin auttaa, että suoli menee parempaan asentoon. Pissa tulee helposti monissakin asennoissa, mulla ainakin.
Ämpäri, mulla ei yleensä molemmat tuu yhtä aikaa. Tai en tiedä eikö ne tuu, vai enkö vain halua tehä yhtä aikaa. Riippuu vähän hädän kovuudesta teenkö pissan vai kakan eka.

Poissa girl

• Seniori
« Vastaus #124 : 04.04.17 - klo:19:07 »
Joo ymmärrän kyllä tuota häpeää mutta eihän siihen sillee ole syytä. Kaikilla meillä on luonnolliset tarpeemme. Mäkin välttelin koulun veskiä ja mulla tuli vielä ekalla ja tokalla kakat housuunkin. Osin tuon välttelyn takia ja nolotti silloin kovasti mut aikuisena olen ajatellut etten ollut vielä tarpeeksi kehittynyt ja olisin ehkä tarvinnut vielä ohjausta ja rohkaisua vessa asioissa tai jopa vaipan. Kaikki kehittyvät omassa tahdissa. Kuivaksi opin hyvin varhain mutta kakka vahinkoja tuli tuonne 7v asti. Olin myös ujo sitä ilmaisemaan ja omien muistojen mukaan hätä tuli niin nopeasti että pidättelystä huolimatta se tuli pian housuun. Tunnen nykyään joskus hyvin lievää häpeää siitä, kun varsinkin ennen menkkoja tarvitser käydä tiheämmin pissalla. Tunnen epämukavuutta kun rakko alkaa täyttyä ja pissaa on täydellä rakolla vaikea pidätellä esim nauraessa. Sitten van sanon itselleni että ei ole syytä häpeään ja kun tiheämpi käyminen tuo rentoutta ja helpotus tuo mielihyvää. En tiedä onko mulle kehittymässä yliaktiivinen rakko kun välillä myös juuri pissattuani ja vielä pöntöllä istuessa tunnen hätää mut mitään ei tule. Välillä nämä kaikki sekottuvat kiihottumiseen kun ihan vaan pissaaminen joskus tuo niin voimakkaan mielihyvän.

Poissa Jane_

• Tulokas
  • *
« Vastaus #125 : 08.04.17 - klo:13:42 »
Ei tosiaan olisi mitään syytä. En tiedä mistä se häpeä tulee. Vauvat ja pienet lapset ei vielä häpeä, pissa ja kakka tulee silloin kun tulee ja vanhempien mielestä se on hyvä asia. Sitten kun lapsi alkaa oppia tekemään hädät pottaan, siitä kehutaan. Jossain vaiheessa kuitenkin ehkä aika monella niihin alkaa liittyä häpeää.
On varmasti ollut kurjia tilanteita sulle nuo kakkavahingot. Se on itsessään jo inhottavaa ja nolottaa ja toiset lapset saattaa kiusata. Mulla ei ole vahinkoja tullut juurikaan, ainoastaan yhden kerran muistan. Olin silloin ehkä 3 tai 4 vuotias ja olin perhepäivähoidossa. En yhtään tuntenut että olisi ollut hätä mutta yhtäkkiä vaan tuli iso kakka housuun. Kakka oli löysää ja siksi se varmaan tulikin niin yhtäkkiä enkä tuntenut hätää. Aloin paniikissa itkeä ja menin nurkkaan kyykkyyn kun tunsin niin voimakasta häpeää. Hoitaja hoiti tilanteen tilanteen kuitenkin tosi hyvin ja vei pesulle, ja luulen että toiset lapset ei edes huomanneet mitä tapahtui. En tiedä voiko tuo aiheuttaa sen, että kakkaamisesta tuli häpeällistä. Sitä ennen en muista mitään pissaan tai kakkaan liittyviä asioita, mutta sen jälkeen häpesin sitä hätää enkä tehnyt sitä muualla kuin kotona. Muistan lukemattomia kertoja kun hoidossa tai koulussa tuli kova hätä mut en vain edes ajatellut että voisin mennä. Joskus se tuli jo aamulla ja koko päivän oli tosi inhottava olla sen takia. Joskus oli jopa vaikea istua ja kävellä kun kakka painoi pyllyä. Ihmettelen miten oon pystynyt pidättämään eikä oo tullut vahinkoja.
Jossain vaiheessa aloin vähän vapautua ja joskus 20-vuotiaana oon pystynyt käymään kakalla esim koulussa ja kaupungilla. Silloinkin se hävetti vielä tosi paljon ja meninkin vain tosi kovassa hädässä. Lievempää hätää pidättelin kotiin asti.

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #126 : 28.08.17 - klo:12:55 »
Sattuipa tänään, että kun kävin kaupassa niin alkoi ihan älytön hätä kesken ostoksien. Viimeksi käynyt vissiin lauantaina pöntöllä. Aamupalan jälkeen odottelin mutta mitään ei tapahtunut joten lähdin asioille. Kaupassa Hyllyjen välissä tunsin että nyt muuten alkaa tapahtua, pääsi ensin vähän kovaa tavaraa housuun kyykistyessä mutta sain pidäteltyä 10 min että ostokset sai tehtyä. Mutta kassajonossa hätä muuttui hyökkäväksi ja tuli ihan täysi lasti housuun pienen rutinan ja hajun kera. Edessäni ollut nainen nyrpisti nenäänsä ja katsoi siihen malliin että " oliko ihan pakko ?"
Samoin kassaneiti huomasi hajun. En voinut siis mitään vaan parin päivän lasti karkasi väkisin housuun siltä seisomalta. Farkkuihin tuli kunnon pullotukset myös mutta lasti oli sen verran kiinteää että pysyi pikkuhousuissa. Automatkalle laitoin muovia penkille ettei ala haisemaan.
Ajelin paskat housuissa sitten kotiin ja suihkuun.

Tämä oli siis ihan oikea vahinkotapaus..onhan tuota tullut tahalleenkin paskottua housuun milloin missäkin.

Poissa Nanette

• Jäsen
  • **
« Vastaus #127 : 25.01.18 - klo:18:51 »
Minusta on välillä ihan kiva kun paska työntyy housuihin ja pullottaa siellä.
Tosin siihen alkaa ällöttää, ja on mentävä vessaan eli ei ole mun juttu oikein nämä "kaviaari" leikit.
Jotkut tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas naapurin koirasta, mutta Nanette ei tykkää paskaleikeistä yhtään.

Jätän ne suosiolla niille ketkä oikeasti tykkää...
Tai no voisin mä ehkä paskoa jonkun suuhun jos joku sitä pyytäisi.
Muuten ei, ei ei. :)

🚫💩🚽🚫

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #128 : 26.01.18 - klo:18:00 »

Eikös sitä sanota, että kaikkea pitää kokeilla ainakin kerran, että voi sanoa että pitääkö siitä vai ei  ;D
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies

Poissa utelias

• Tulokas
  • *
« Vastaus #129 : 26.01.18 - klo:20:51 »
Minusta on välillä ihan kiva kun paska työntyy housuihin ja pullottaa siellä.
Tosin siihen alkaa ällöttää, ja on mentävä vessaan eli ei ole mun juttu oikein nämä "kaviaari" leikit.
Jotkut tykkää äidistä, toinen tyttärestä ja kolmas naapurin koirasta, mutta Nanette ei tykkää paskaleikeistä yhtään.

Jätän ne suosiolla niille ketkä oikeasti tykkää...
Tai no voisin mä ehkä paskoa jonkun suuhun jos joku sitä pyytäisi.
Muuten ei, ei ei. :)

🚫💩🚽🚫

Samanlaiset fiilarit täällä :D Houkuttava ehdotus toi suuhu paskomine kyl :D:D

Poissa Pisuhousu

• Jäsen
  • **
« Vastaus #130 : 27.01.18 - klo:08:02 »
Housuun paskominen on ok. Mutta en minäkään sitä muualle levittele. Pari kertaa tehnyt kumminkin niin illeästi, että paskonut samoihin housuihin muutaman kerran sellaista kiinteää tavaraa. Laittanut muovipussissa kylmään ja seuraavana päivänä pikkarit uudestaan jalkaan ja yleensä toiset pikkarit päälle tukemaan lastia. Sitten vaan pitkät kalsarit ja tiukat farkut jalkaan ja kauppaan. Siellä uusi iso lasti housuun niin sitten on pullottanut kunnollla. Tarkoituksella halunnut jäädä hajun ja pullotuksen takia kiinni ”vahingosta”. Ja niin on käynytkin ;-)

Poissa ämpäri

• Tulokas
  • *
« Vastaus #131 : 27.01.18 - klo:20:30 »
Mulla ei ole kakan suuhun saaminen tärkeää, tykkään vain nähdä kun se tulee ulos.
Suurin fantasiani ikinä on kun nainen kyykistyy kovassa hädässä päälleni esim ammeen reunoille ja nuolen hänet orgasmiin ja hän pissaa kun ei enää voi pidätellä ja antaa samalla kakan tulla rinnuksilleni. Nuolen mielelläni puhtaaksi jälkeenpäin, mutta fantasiaan ei kuulu suuhun suoraan kakkaaminen. Ajatuksena se on kiehtova, mutta todellisuudessa ällöttäisi.
Tämä juttu on tosin vielä kokematta (vink vink, josko vaikka palstalla olisi kiinnostuneita ;) )

Poissa jonne911

• Jäsen
  • **
« Vastaus #132 : 03.02.18 - klo:19:29 »
Äsken todella pitkästä aikaa annoin itselleni luvan kakata vaippaan. Istuin koneella tein rästihommia pelkät vaipat jalassa. En ehtinyt montaa hetkeä olla kun aloin tuntea kasvavaa kakkahätää. Hetken mietin toteutuksen haittapuolia, mutta viimein rentoutin itseni ja tunsin kuinka lämmin kakka alkoi hiljalleen työntyä vaippaan. Oli kyllä mahtava tunne!!!

Aikoinaan lopetin vaippaan ja housuihin kakkaamisen kun siitä tuli niin kova sotku. Yllätys olikin iloinen, kun viimein menin kylppäriin ja otin vaipan pois. Asetuin pöntölle ja pari minuuttia pesin peppuani alasuihkulla. Kaikki lähti helposti, eikä mistään sotkukammosta jäänyt jälkeäkään. Huomenna ehkä taas aamukakat vaippaan

Poissa utelias

• Tulokas
  • *
« Vastaus #133 : 20.11.18 - klo:23:15 »
Mulla ei ole kakan suuhun saaminen tärkeää, tykkään vain nähdä kun se tulee ulos.
Suurin fantasiani ikinä on kun nainen kyykistyy kovassa hädässä päälleni esim ammeen reunoille ja nuolen hänet orgasmiin ja hän pissaa kun ei enää voi pidätellä ja antaa samalla kakan tulla rinnuksilleni. Nuolen mielelläni puhtaaksi jälkeenpäin, mutta fantasiaan ei kuulu suuhun suoraan kakkaaminen. Ajatuksena se on kiehtova, mutta todellisuudessa ällöttäisi.
Tämä juttu on tosin vielä kokematta (vink vink, josko vaikka palstalla olisi kiinnostuneita ;) )

Uskaltaisin veikata että aikamoinen lottovoitto jos löytyisi joku tuota tekemään :D Mä olen kanssa tuosta uneksinut mutta eipä sellaisia naisia taida olla olemassakaan :D

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #134 : 21.11.18 - klo:21:54 »

Totuus on, että mitä erikoisempi fantasia/toive, niin sitä varmemmin löytyy joku joka haluaa sen toteuttaa... esim. Suomessa on varmasti useita naisia, joiden salainen fantasia on paskoa jonkun päälle.

Kysymys on siis vain siitä, että missä nämä samoista asioista haaveilevat ihmiset kohtaisivat toisensa.
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies