Kirjoittaja Aihe: kakka  (Luettu 68468 kertaa)

Poissa Georges Bataille

• Jäsen
  • **
    • Le monde caché
Vs: kakka
« Vastaus #135 : 22.11.18 - klo:11:19 »
Totuus on, että mitä erikoisempi fantasia/toive, niin sitä varmemmin löytyy joku joka haluaa sen toteuttaa... esim. Suomessa on varmasti useita naisia, joiden salainen fantasia on paskoa jonkun päälle.

Kysymys on siis vain siitä, että missä nämä samoista asioista haaveilevat ihmiset kohtaisivat toisensa.

Tämä onkin se vaikea juttu. Pitää olla tuuria, että kohtaa ja sitten sopiva tilaisuus ja paljon rohkeutta avata mielihalunsa. Mutta olen samaa mieltä, että erikoistenkin fantasioiden haaveilijoita on. Ei varmasti ole yksin sen kanssa.
Itse olen ollut joskus hyvin kiitollinen tästä, kun on uskaltanut avautua ja ihan yllättäen toinen onkin jakanut samat halut.
KIK: tonylahti

Blogissani on visuaalista materiaalia minulle läheisistä aiheista :)
http://tonylahti.tumblr.com

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
« Vastaus #136 : 22.11.18 - klo:17:00 »
Tämä onkin se vaikea juttu. Pitää olla tuuria, että kohtaa ja sitten sopiva tilaisuus ja paljon rohkeutta avata mielihalunsa. Mutta olen samaa mieltä, että erikoistenkin fantasioiden haaveilijoita on. Ei varmasti ole yksin sen kanssa.
Itse olen ollut joskus hyvin kiitollinen tästä, kun on uskaltanut avautua ja ihan yllättäen toinen onkin jakanut samat halut.

Onneksi suurimman osan näistä kysymyksistä pystyy verhoilemaan pelkäksi mustaksi huumoriksi, jos vastapuoli osoittaakin kauhistumisen merkkejä...
Tyyliin: Kun toinen on lähdössä aamulla vessaan kysyy rohkeasti, että onko tänään aamupalaksi tarjolla kultainensuihku.
- Ja jos vastaus on edes huumorityylinen kyllä, niin ei muuta kuin menoksi.
- Mutta jos taas vastaus on tyyliin "mikä hemmetin pervo sinäkin olet", niin kyseisen kysymyksen pystyy vielä kääntämään pelkäksi vitsiksi sanomalla esim "kuhan heitin, otitko sä sen oikeesti tosissasi"

Ja olen huomannut, että humalassa ihmiset muuttuvat yllättävänkin estottomiksi, jolloin kaikki hieman erikoisemmatkin toiveet etenevät useammin sinne toteutus asteelle.
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava 40 vuotias masterhenkinen heteromies

Poissa Georges Bataille

• Jäsen
  • **
    • Le monde caché
« Vastaus #137 : 23.11.18 - klo:00:47 »

Onneksi suurimman osan näistä kysymyksistä pystyy verhoilemaan pelkäksi mustaksi huumoriksi, jos vastapuoli osoittaakin kauhistumisen merkkejä...
Tyyliin: Kun toinen on lähdössä aamulla vessaan kysyy rohkeasti, että onko tänään aamupalaksi tarjolla kultainensuihku.
- Ja jos vastaus on edes huumorityylinen kyllä, niin ei muuta kuin menoksi.
- Mutta jos taas vastaus on tyyliin "mikä hemmetin pervo sinäkin olet", niin kyseisen kysymyksen pystyy vielä kääntämään pelkäksi vitsiksi sanomalla esim "kuhan heitin, otitko sä sen oikeesti tosissasi"

Ja olen huomannut, että humalassa ihmiset muuttuvat yllättävänkin estottomiksi, jolloin kaikki hieman erikoisemmatkin toiveet etenevät useammin sinne toteutus asteelle.

Kyllä! Humalatila on pervolle pelastus! 😜😀
KIK: tonylahti

Blogissani on visuaalista materiaalia minulle läheisistä aiheista :)
http://tonylahti.tumblr.com

Poissa Myway

• Tulokas
  • *
« Vastaus #138 : 23.11.18 - klo:14:14 »
Tein kauppareissun. Oli jo pakkasta joten oli mahdollista laittaa pitkät kalsarit ja paksut toppahousut. Nyn en ajatellut pissata housuun, ettei toppahousuja tarvitsisi heti pyykätä, vaan nimenomaan kakkosvaihtoehto. Se on ollut fetissini pissailua pidempään, mutta hajun takia olen aika varovainen sen kanssa. Kaupan kassalla oli jonossa hyvän näköisiä naisia ja se antoi kimmokkeen työntää siinä maksamisen hetkellä kakat housuun. Poistuin aika nopeasti enkä usko, että suurta hajuhaittaa jäi. Kävellessäni huomasin, että haju oli yllättävän voimakas. Siinä kävelin kakat housussa reilut sata metriä kotiin menemättä kenenkään läheltä.