Kirjoittaja Aihe: uusi lelu  (Luettu 2903 kertaa)

Poissa kakkonenonykkonen

• Täysjäsen
uusi lelu
« : 05.10.10 - klo:13:38 »

oltiin eilen vakio leikkikaverini (huom. ei siis oman puolisoni vaan ihan oikeesti vain leikkikaverini) kanssa huoltsikalla tankkaamassa autoa ja hän tuli mukaani huoltoasemalle sisälle kun menin maksamaan tankatun bensan, ja kappas juuri kun olin maksamassa bensaa kassalla niin tämä neitonen tuli käsissään kurttuletkulla varustettu ratti ja sanoi, että: muistatko että mehän tarvittiin tällainen...
Vähän aikaa kelasin tyhjää, mutta sitten tajusin, että mihin me kyseistä välinettä tarvitaan ja nyt muutaman pikaisen kokeilun jälkeen voin sanoa, että aika halvalla saa hankittua aikasta mahtavan leikkivälineen näihin kahdestaan leikittäviin kosteisiin leikkeihin... =)

Pikaisesti testattuna kyseinen väline soveltuu apuvälineeksi ainakin:
- nainen käyttää rattia pottana ja kurttuputki on ohjattu minun naamalleni tai suoraan suuhuni (ja miksei tietysti joskus kokeilunmielessä vaikka tuonne anaaliinkin)
- itse rattia pottana käyttäen on helppo harrastaa tuossa toisessa keskustelussa mainittua pimppiin tai peppuun pissaamista.
- ja tee se itse henkilöillä (ainakin meillä miehillä) voi tällaista apuvälinettä käyttäen toimia myös oma toimisesti, eli konstit on monet ja vain mielikuvitus toimii rajana, ja mikä parasta tämän uuden ja monipuolisen lelu yhdistelmän (ratti + kaatoletku) hinta oli vain vajaa 6 euroa, eli ei juuri mitään... =)

t. "Niksipirkka"
Erittäin kokeilunhaluisen luonteenlaadun omaava nelikymppinen masterhenkinen mies